Rosenrot & Bisolvon??

tempen sjunker för vissa precis innan ÄL och nu denna gång sjönk den men så fick jag älkrysset första dagen tempen steg...
men man kan också ha äl på dippen och sen höjstempen efteråt..
jag har läst här på fl att man är extra fertil om man får en älblödning
Hur fort kan kroppen reagera när det gäller flytningar?
För man kan ju se på dom oxå säger en del.,...jag har dock aldrig kollat sånt
Ja min temp brukar sjunka 1-2 dar för att sen höjas....men denna gången skönk den inte riktigt lika mycket....inte lika mycket flyttningar (långt i från) och ett par dar tidigare än beräknat(är visserligen oerhört oregelbunden-men brukar vara åt andra hållet)upptäckte också att jag fått en blödning i dag med+ hög och öppen tapp.......men blir ju lite fundersam då den ej väntas komma ännu!Åt Rr för första gången denna månaden kanske beror på det!??
Hoppas verkligen det har tagit sig för er!!!!!!
Nu är asken med bisolvon slut, så jag tänkte köra med bara rosenrot ett tag...
19snuttan82: Beklagar missfallet, styrke kram
snart är det dax för att sluta med bisolvon för denna månad. återstår att se i januari om det hjälpte något!
Fick mens igen igår, så rosenroten hjälpte inte den här gången iaf. Ska försöka en period till, hjälper inte det går jag över till pergo...
Jag kan berätta att jag använde rosenrot, bisolvon, apiforce, grape varje dag fram till äl och nu har jag fått ett + nu efter 22 månader. Så jag tror att det är ingen risk att blanda tillsammans allt möjligt. Lycka till...