• 19Snottan82

Rosenrot & Bisolvon??

Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot  bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas  bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i  någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd självFlört
  • Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
  • BeataBus
    19Snottan82 skrev 2007-12-17 12:10:27 följande:
    Wow lever denna tråden....eftersom jag fick missfall igår så blir det nya tag på det nya året. Hur har det gått för er alla här?
    usch då..inget vidare...men soms du säger själv.."bara att ta nya tag"

Hur det har gått..jadu..spänningen stiger..ingen aning ännu
    Har en eller flera EGNA stalkers..*tydligen viktig*
  • BeataBus
    Änglatuss skrev 2007-12-17 13:08:38 följande:
    Okey nu är jag med.. jag fick mens den 1/12 har haft två cyklar på 27-28 dagar har fått spottings dag 27 så har mensen kommit dag 28, men nu förra månaden var den 29 dagar, innan jag åt rosenrot hade jag 30-33 dagarså jag räknar nog bim den 29:e ändå...
    det vågar inte jag räkna med..att den kommer efter 29 dagar...

men jag kan om jag vill börja testa den 27december..*hålla fingrarna borta*
  • Änglatuss
    BeataBus skrev 2007-12-17 13:10:26 följande:
    det vågar inte jag räkna med..att den kommer efter 29 dagar...men jag kan om jag vill börja testa den 27december..*hålla fingrarna borta*
    hehe... jadu, jag ska nog testa på julafton då är jag på äl+10
    kan faktiskt få ett pluss då...
  • BeataBus

ska kolla en sak

• BeataBus

Räknar jag på en mens cykel på 29 dagar så hade jag ägglossningen den 15 december...o + 10 dagar på det så blir det den 25 december...

o från den 25 december till den 29 december som e dag 30 e det 4 dagar vilket gör att jag faktiskt kan testa med CB digital...som man kan använda upp til 4 dagar före beräknad mens..

• BeataBus

hehe vi kommer att bli proffs på detta med ägglossningar o grejer innan vi e färdiga med uträkningar hit o dit

• Änglatuss
    BeataBus skrev 2007-12-17 13:24:49 följande:
    Räknar jag på en mens cykel på 29 dagar så hade jag ägglossningen den 15 december...o + 10 dagar på det så blir det den 25 december...o från den 25 december till den 29 december som e dag 30 e det 4 dagar vilket gör att jag faktiskt kan testa med CB digital...som man kan använda upp til 4 dagar före beräknad mens..
    precis, det ska jag också göra
    man kan testa med stickor ifrån www.testlagret.se på en del kvinnor KAN det visa posetivt 7 dagar efter befruktning
  • nenny

Hejsan! Hoppar in här om det är ok. Harprecis börjat med rosenrot och tänkte köra med bisolvon åxå. Vet ni om det är ok att äta vitaminer till åxå eller blir det alldeles för mkt??

• nenny

En ytterligare fråga =) Ni som börjat med rosenrot och precis som jag aldrig känt av ägglossningen, har ni gjort det efter att ni börjat med RR ??

• Annapanna1975

Välkommen hit Nenny! Jag äter bisolvon, rosenrot arctic root (extra stark) och vitamineral.

nenny skrev 2007-12-17 14:22:40 följande:
    Hejsan! Hoppar in här om det är ok. Harprecis börjat med rosenrot och tänkte köra med bisolvon åxå. Vet ni om det är ok att äta vitaminer till åxå eller blir det alldeles för mkt??
Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??