Rosenrot & Bisolvon??

gumsan,
roserot är ett naturläkemedel så det är inte testat på samma sätt som "vanliga" mediciner. Därför saknas vetenskapliga tester på hur det påverkar exv. graviditet och amning. Det har inte framkommit något speciellt att det skulle vara farligt, men för säkerhets skull har det sagts att man inte bör äta några naturläkemedel när man är gravid eller ammar.
rosenrot ska man inte äta under graviditeten för det sägs kan orsaka risken för missfall!
tror inte kroppstempen ökar av rosenrot, däremot ökar kroppstempen av graviditet. Man för högre kroppstemp om man är gravid, jag tror däremot att rosenrot hjälper en med älfronten, nu har jag ätit rosenrot från dag 1 till dess jag får utslag på monitorn, slutat med rosenrot idag då montiorn stod på max och jag bara är på dag 12 (brukar få utslag dag 14-15) Man ska sluta med både rosenrot och bisolvon vid ägglossningen!
Tack för att ni tog er tid att svara!!
Tar temp varje morgon......mest för att se att/när och om jag har ägglossning!Har PCOs!
Är därför lite svårt att veta när jag kommer ha ÄL .......och därmed när man ska sluta med rr i så fall! Men tror ni man kan äta i 14 dar vid mensens första dag och sen sluta för att se vad som händer?
hmm oki...men jag e lixom inne på..*tar fram kalendern o räknar* dag 12-13 idag...
Men dag 10 kan man börja iaf...?? Iaf med RR tydligen...*s*