• 19Snottan82

Rosenrot & Bisolvon??

Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot  bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas  bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i  någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd självFlört
  • Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
  • 19Snottan82

Jag har ingen aning så jag överlämnar till någon annan att svara.

• EttElaktTroll
    19Snottan82 skrev 2007-12-08 00:18:24 följande:
    Jag har ingen aning så jag överlämnar till någon annan att svara.
    hihi
    ja det är inte lätt att veta allt i denna djungel av tips och knep :)
    Den som inte åker vilse får inte se mycket :p
  • Minni Mouse

För mig har det funkat med grape, bisolvon, rosenrot och apiforce, allt under samma månad, + multi kvinna vitaminer. Efter 22 månader så tycker jag att det var värt att stoppa i sig massa tabletter :)

• Annapanna1975

Förstår dig! Att behöva vänta så länge är ju värsta mardrömmen!
    Själv har jag bara hållit på i 6 månader och har redan blivit fullblodsdesperado!
    Minni Mouse skrev 2007-12-08 01:27:19 följande:

För mig har det funkat med grape, bisolvon, rosenrot och apiforce, allt under samma månad, + multi kvinna vitaminer. Efter 22 månader så tycker jag att det var värt att stoppa i sig massa tabletter :)
  • Änglatuss
    Minni Mouse skrev 2007-12-08 01:27:19 följande:
    jag kör rosenrot, grape och bisolvon denna månad
    nu får vi middagsgäster
  • Annapanna1975

Ah, den här perioden tänker jag bara köra med Bisolvon och rosenrot (om inte doktorn ordinerar något). Om inte det hjälper får jag kanske utöka...
    Hoppas bara att jag slipper grapen - jag tycker inte att det är gott!

• 19Snottan82

Det blir ingen bisolvon för min del, fick plus idagSkrattande

• Mariii

när jag åt rosenrot så blev min cykel oregelbunden, så om jag inte får någon mens nu så ska jag börja ta bisolvon och sambon min ska också äta dom.
    Så jag hoppas nu att jag har köpt tabletterna i onödan! :)

• Minni Mouse

19Snottan82

GRATTIS, lycka till nu!!!!

• Änglatuss
    19Snottan82 skrev 2007-12-09 11:57:04 följande:
    Det blir ingen bisolvon för min del, fick plus idag
    stort GRATTIS!
Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??