-
Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd själv
-
Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
-
Tror att det är just det att vi båda är lite halvknäppa som gör att vi passar så bra ihop, vi kan ha hur kul som helst ihop och han är inte bara min älskling utan även en av mina bästa vänner.Annapanna1975 skrev 2007-12-03 12:28:21 följande:Snottan,det är väl egenheterna vi älskar En människa utan egenheter hade varit vansinnigt TRÅKIG att leva med, tror jag. (När jag började med Bisolvon höjde min man bara ett halvt ögonbryn) men han vill ju oxå ha barn, så han får stå ut, haha!
Jo det ju tacksamt att männen bara ställer upp och proppar i sig alla tabletter som vi säger till dom som kan hjälpa till i bebisverkstan..känns mer som att man kämpar tillsammans då
Ja man får göra det heheAnnapanna1975 skrev 2007-12-03 12:29:30 följande:Snottan,du får åka till Dalby (utanför Lund, Skåne)! Våra apotekare är jättetrvliga (allesammans tjejer). -
Snottan,
min man vägrar än så länge att ta tabletter. Han vägrar även att göra spermaprov (vi har inte kommit till utredning ännu utan jag talar om spermaprov man köper på nätet och gör i hemmet). Han är kanske inte lika desperat som jag än, haha... -
okej det var ju tråkigt, min älskling har börjat äta vitamineral, omega-3 och nu om det inte blir något denna månaden så ska vi båda prova bisolvon.Annapanna1975 skrev 2007-12-03 13:12:51 följande:Snottan,min man vägrar än så länge att ta tabletter. Han vägrar även att göra spermaprov (vi har inte kommit till utredning ännu utan jag talar om spermaprov man köper på nätet och gör i hemmet). Han är kanske inte lika desperat som jag än, haha... -
Snottan,
min man äter oxå vitamineral, men inte pga bebbelängtan utan för sitt allmäntillstånd. Får se om jag så småningom kan få honom oxå att ta bisolvon, men jag hoppas att det inte ska behövas, utan att det ska bli + snart iaf! -
Bredvid alla de här tabletter rr, apiforce, bisolvon så tog jag även vitaminer multi kvinna(4tab.i påsen). Samanlagt var det 7 tab. om dagen. Min man tog bisolvon och multi man (1 tab. om dagen)
-
Minni Mouse,
jag beundrar verkligen er energi! (Hann ni med att ha sex eller tog allt detta tablettätande all tid?)
-
Så nu har jag varit på apoteket men ett direkt svar fick jag inte, hon kollade på dom olika förpackningarna och sa att hon hittade ingenting så hon sa att det var nog lugnt att ta båda två, fast att man kanske kunde ta dom med någon timmes mellanrum. Så om det inte blir något denna gången så knapprar jag annu fler tabletter denna gången hehe.
-
Puh, då kan vi andas ut. Tills det blir dags att springa iväg till apoteket och inhandla...
-
heheh Annapanna
Ja du.. det kan man undra. Men självklart hann man med det också :) det var nr.1, nr.2 var tabletter som jag tog bara på morgonen, så enkelt var det egentligen.. Men det var bra tänkt heheh :) -
Ohh jag har ätit bägge två och fick igång min ÄL nu direkt efter ppillerstoppet!!
Bara 2v sen jag slutade, fick direkt ppiller mensen och äl testet var positivt idag (måndag då)!!! =)
Har även ätit multivitaminer med xtra folsyra!!!
Rosenroten har faktiskt gjort mig piggare med, så känns lite tråkigt att jag inte får äta det mer nu när ÄL äntligen 'är här..
Jag åt inte bisolvon med bromhexin (hade det hemma , köpte det tidigare i år när jag hade sån hosta)... samma sak men billigare!!!!
Så för mig har det iaf inte känns "farligt" att trycka i mig en massa olika på en och samma gång! Har ätit en Massa frukt också (mandariner o druckit massa juice).. för att få i mig ännu mera c-vitamin! (grape handlar ju om c-vitamin.. men klarar inte av just grape..blääk)!! ;)
Så TS.. mitt råd är .. Go For It!
Man har ju inget att förlora!:)