• 19Snottan82

Rosenrot & Bisolvon??

Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot  bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas  bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i  någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd självFlört
  • Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
  • 19Snottan82

Tack så jättemyclet....hoppas nu alla i denna tråden oxå plussar snart med bisolvon och rr Skrattande

• Annapanna1975

GRATTIS!!!

19Snottan82 skrev 2007-12-09 11:57:04 följande:
    Det blir ingen bisolvon för min del, fick plus idag
  • FridaSjolund

Är de för sent om jag ska ha ÄL nu i dagarna, att ta bisolvon och att det ska fungera?

Har nog ÄL om 1 dag eller två..

• Änglatuss
    FridaSjolund skrev 2007-12-10 10:50:05 följande:
    Är de för sent om jag ska ha ÄL nu i dagarna, att ta bisolvon och att det ska fungera?Har nog ÄL om 1 dag eller två..
    sist åt jag bisolvon några dagar innan äl och några dagar efter och nu sitter min 1½ åriga dotter i min famn och gnäller
  • gumsan06

Grattis snortan!!!

Änglatuss:menar du att du har haft ägglossning dag 7?

Hoppas ni lyckats i sänghalmen!

• Änglatuss
    gumsan06 skrev 2007-12-10 11:56:17 följande:
    Grattis snortan!!!Änglatuss:menar du att du har haft ägglossning dag 7?Hoppas ni lyckats i sänghalmen!
    nej det tror jag inte, jag började denna gång äta bisolvon dag 3 och ska äta fram till dag 14-15 nånting.. va fick du tag 7 ifrån?

när min dotter blev till så började någon dag innan äl tror det var dag 12-13 och åt fram till dag 18-19, sen började min man typ dag 15 och åt sina 7-10 dagar men vi gjorde så för att vi var förkylda.. men den månaden tog det sig
  • gumsan06

ÄT: du får ursäkta att jag är lite yr....ja,eller mycket! !...
    Läste att du hade ÄL-lyttningar redan dag 7 denna gången men forstod nu att det var början till ÄL - allså de började dag 7 i stället för 10

Eller har jag fattat fel igen?

• Änglatuss
    gumsan06 skrev 2007-12-10 12:14:46 följande:
    ÄT: du får ursäkta att jag är lite yr....ja,eller mycket!!...Läste att du hade ÄL-lyttningar redan dag 7 denna gången men forstod nu att det var början till ÄL - allså de började dag 7 i stället för 10Eller har jag fattat fel igen?
    precis nu fatta du rätt, jag hade älsekret för 3 dagar sedan men sedan dess inge mera så kroppen spelade mej nog ett spratt hade då också älvärk.. men idag inga flytningar och inge molvärk än så länge.. brukar få flytningar och älvärk dag 9-11 nån gång
  • gumsan06

OK.....

Använder du dig av ÄL stickor?

• Änglatuss
    gumsan06 skrev 2007-12-10 12:18:20 följande:
    OK.....Använder du dig av ÄL stickor?
    har köpt älstickor skulle testa i fredags men så gjorde jag testet fel tyvärr så man blev ju tokig, testar däremot med fertilitetsmonitorn och den begärde första testet igår och ingen fertilitet än
Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??