• 19Snottan82

Rosenrot & Bisolvon??

Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot  bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas  bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i  någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd självFlört
  • Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
  • Mariii
    Annapanna1975 skrev 2007-12-10 17:58:37 följande:
    Marii,jag äter också bisolvon. Äter hela tiden, för jag har aldrig någon aning om när jag har ÄL, och jag hoppas att det ska hjälpa till. Äter rosenrot också, från mensens första dag, hoppas att det ska få perioderna att bli mer regelbundna.
    oki, hur länge har du ätit bisolvon då? har hört att man ska inte äta hela tiden för det ska tydligen göra att ägget inte fäster. men jag vet ju inte om det är så.
    rosenrot har jag också ätit men det gjorde så att min cykel blev jätte oregelbunden.
    Så jag ska börja me bisolvon när mensen är slut så får vi se om det blir något plus i januari.
  • Annapanna1975

Marii,
    ska bisolvon göra så att ägget inte fäster? Det har jag inte hört något om. Hoppas att det inte är sant, för om det är någon gång man inte borde äta det isf så borde det ju vara runt ÄL, det är ju då halterna är som högst...

• Annapanna1975

Marii,
    jag har ätit bisolvon ca 10 dagar. Jag trodde att jag skulle ha ÄL i torsdags, så jag började lite innan dess, men så kom tant Röd i torsdags istället för ÄL

• bebislängtan 78
    19Snottan82 skrev 2007-12-09 11:57:04 följande:
    Det blir ingen bisolvon för min del, fick plus idag
    GRATTIS!

hur många tabletter per dag tar ni?
  • 19Snottan82

Tack till alla som gratta mig...detta var andra månaden som jag åt rosenrot.. började den dagen jag hade mens och eftersom jag inte visste när jag hade äl så slutade jag på dag 14. Om det inte hade blivit plus denna gången skulle jag gjort likadant fast med både rr och bisolvon...håller tummarna för er andra.

• Änglatuss

rosenroten har gjort sitt, dag 11 idag och hög fertilitet, dock ingen respons på ältesterna men va sjutton vem vet vad som händer imorgon eller på lucia!!

• Änglatuss

så ikväll vet ni vad vi gör Mohhahaaaa!!

men ska väl inte än sluta med bisolvonet och rosenroten? gör det då ältestet visar fullt utslag!

• gumsan06

Känner att jag bara frågar en massa saker som förmodligen är självklara men ni får ha överseende med mig ?

-Vad händer om man äter Rosenrot under graviditeten? Missfall?

-Ökar kroppstemperaturen av dem?

-vad händer om man slutar ta dem?

Ja som sagt får ni ha överseende med mig men hoppas på att ni kan/vill svara ni som vet!

• BeataBus

Hmm här kommer ytterligare en fråga...

NÄR kan man senast börja att ta Bisolvon...för att det ska hinna göra inverkan så att säga??

Har en eller flera EGNA stalkers..*tydligen viktig*
Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??