• 19Snottan82

Rosenrot & Bisolvon??

Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot  bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas  bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i  någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd självFlört
  • Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
  • Änglatuss

finns inte så mycke för mej iaf att säga just nu
    har varit borta i helgen och sovit på hotell och myst och haft oss och sitter nu bara och väntar på BIM!!

• Annapanna1975

Hoppas att det har tagit sig, så att vi får se ett stort fett plus snart!

Änglatuss skrev 2007-12-16 16:12:07 följande:
    finns inte så mycke för mej iaf att säga just nuhar varit borta i helgen och sovit på hotell och myst och haft oss och sitter nu bara och väntar på BIM!!
  • Änglatuss
    Annapanna1975 skrev 2007-12-16 16:14:51 följande:
    Hoppas att det har tagit sig, så att vi får se ett stort fett plus snart!
    jadu, det är ju några dagar dit, vad kan jag vara 2 dagar sedan ÄL typ...
  • BeataBus
    Änglatuss skrev 2007-12-16 16:12:07 följande:
    finns inte så mycke för mej iaf att säga just nuhar varit borta i helgen och sovit på hotell och myst och haft oss och sitter nu bara och väntar på BIM!!
    haha ja vem väntar inte på BIM
    Har en eller flera EGNA stalkers..*tydligen viktig*
  • Änglatuss
    BeataBus skrev 2007-12-16 16:41:00 följande:
    haha ja vem väntar inte på BIM
    hehe.. jadu, det gör vi väl alla nu?
    jag har bim om 11 dagar och emot min vilja redan skenis! *SUCK*
  • Annapanna1975

Jag verkar vara den enda som INTE väntar på BIm. Eftersom jag precis har avslutat mensen så är det ÄL som hägrar, men jag har inte stort hopp om att den ska komma, utan väntar på att utredningen ska börja den 9 januari.

• Annapanna1975

Hoppas naturligtvis att rosenroten ska göra susen innan dess...

• Änglatuss
    Annapanna1975 skrev 2007-12-16 16:50:29 följande:
    Jag verkar vara den enda som INTE väntar på BIm. Eftersom jag precis har avslutat mensen så är det ÄL som hägrar, men jag har inte stort hopp om att den ska komma, utan väntar på att utredningen ska börja den 9 januari.
    Hehe, vet många som ska på utredning och blivit gravida bara för det vi ska få komma och ta prover kolla äl och så i februari!
  • Annapanna1975

Änglatuss,
    har ni hållit på i 1 år då?

• Änglatuss
    Annapanna1975 skrev 2007-12-16 16:55:40 följande:
    Änglatuss,har ni hållit på i 1 år då?
    ja i januari/februari, men funderar på att ringa och andra, inte rätt emot alla andra som försökt lika länge, egentligen ska vi kanske bara räkna försöken sen oktober
Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??