• 19Snottan82

Rosenrot & Bisolvon??

Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot  bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas  bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i  någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd självFlört
  • Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
  • BeataBus

får hoppas på tur helt enkelt...

Har en eller flera EGNA stalkers..*tydligen viktig*
  • Annapanna1975

Jag har samma problem med oregelbunden. Vet faktiskt inte hur jag ska göra, så just nu tar jag hela tiden, både rosenrot och bisolvon.

BeataBus skrev 2007-12-13 13:21:00 följande:
    Hmmm får väl sluta dagen jag räknat som längst som jag kan ha ägglossning då kanske hmm..de säger att mensen alltid kommer 14 dagar EFTER ägglossning...så om jag räknar från den längsta perioden i cyklerna så blir det 31 dagar..vilket innebär att jag då skulle ha ägglossningen den 16-17...så då får jag väl sluta äta allt "uppiggande" den 17 då..Fast nu 2 gånger efter varandra har den kommit på dag 29...den har aldrig kommit exakt samma antal 2 gånger förr...Ja det e ett himla räknande av dagar hit o dit hela tiden varje månad då den inte e regelbunden...*har inget bättre att roa mig med*
  • BeataBus
    Annapanna1975 skrev 2007-12-14 10:13:21 följande:
    Jag har samma problem med oregelbunden. Vet faktiskt inte hur jag ska göra, så just nu tar jag hela tiden, både rosenrot och bisolvon.
    Nej det e tråkigt o tragiskt att kroppen ska leva eget liv..o inte alls vara synkad som jag vill...*surar*
  • Annapanna1975

BeataBus,
    *skrattar till lite*, jag vet inte om det hjälper att sura, jag äter pepparkakor istället, och hoppas att jag inte bara ska bli snäll utan också GLAD.
    Skämt åsido så har jag bokat tid på en privatklinik för att kolla upp så att jag har äl, för uppenbarligen kan det vara så att om man har väldigt oregelbunden mens så har man också samtidigt ofta brist på ägglossning (jag har dessutom svårt att uttrycka mig, som du märker, för jag vet inte vilket som är hönan och vilket som är ägget)

• BeataBus
    Annapanna1975 skrev 2007-12-14 10:54:13 följande:
    BeataBus,*skrattar till lite*, jag vet inte om det hjälper att sura, jag äter pepparkakor istället, och hoppas att jag inte bara ska bli snäll utan också GLAD. Skämt åsido så har jag bokat tid på en privatklinik för att kolla upp så att jag har äl, för uppenbarligen kan det vara så att om man har väldigt oregelbunden mens så har man också samtidigt ofta brist på ägglossning (jag har dessutom svårt att uttrycka mig, som du märker, för jag vet inte vilket som är hönan och vilket som är ägget)
    Nej jag surar väl inte riktigt..men lite irriterande e det...Innan jag fick sista barnet i januari i år...har min mens varit rena kockan..alltid kommit på dag 30..alltid mellan 8-9 på morgonen...drog aldrig över om jag inte var gravid...men nu..efter sista...ja då håller den aldrig tiden...
  • brünnhilde

Hoppar in här för att ge er lite positiv energi och hopp, då bisolvon faktiskt funkade på mig (jag är nu i v 11)!

Lycka till med bebisverkstad!

• BeataBus
    brünnhilde skrev 2007-12-14 11:47:24 följande:
    Hoppar in här för att ge er lite positiv energi och hopp, då bisolvon faktiskt funkade på mig (jag är nu i v 11)!Lycka till med bebisverkstad!
    då hoppas jag att det funkar för mig med...har en RR bebis..som föddes i januari i år..
  • Annapanna1975

Grattis!

brünnhilde skrev 2007-12-14 11:47:24 följande:
    Hoppar in här för att ge er lite positiv energi och hopp, då bisolvon faktiskt funkade på mig (jag är nu i v 11)!Lycka till med bebisverkstad!
  • BeataBus

Nu tror jag bestämt att tråden har dött??

• Annapanna1975

Dött? Det är många trådar som har uppehåll i ett par dagar och sedan kommer igång igen...

Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??