• 19Snottan82

Rosenrot & Bisolvon??

Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot  bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas  bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i  någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd självFlört
  • Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
  • Änglatuss

åt bisolvon, rosenrot fram till äl
    vitamineral varje dag

får mera ont nu när jag ätit rosenrot vid ÄL
    mera finnar också enda nackdelen just nu tror jag

• 19Snottan82
    nenny skrev 2007-12-17 14:24:14 följande:
    En ytterligare fråga =) Ni som börjat med rosenrot och precis som jag aldrig känt av ägglossningen, har ni gjort det efter att ni börjat med RR ??
    Jag gjorde det, hade molvärk.
  • 19Snottan82
    Annapanna1975 skrev 2007-12-17 12:35:15 följande:
    Men Snottan! *tycker synd om dig och skickar en stor och varm bamsekram*
    Tack så mycket.
  • 19Snottan82
    Änglatuss skrev 2007-12-17 12:37:35 följande:
    beklagargu så trist, orkar du säga vilken vecka du var i?Jag har 10 dagar kvar till första bim och har ont i äggstockarna
    Tack. Jag trodde jag var i v. 5 när jag fick mitt plus. Men på gynakuten fick jag veta att jag var i v. 4 i torsdags när jag kom in. Så jag fick mitt plus jättetidigt.
  • 19Snottan82
    BeataBus skrev 2007-12-17 13:08:42 följande:
    usch då..inget vidare...men soms du säger själv.."bara att ta nya tag"Hur det har gått..jadu..spänningen stiger..ingen aning ännu
    Ja jag fick veta i torsdags att min graviditet inte utvecklades som den skulle, mitt hcg värde ökade bara lite åt gången och var jättelågt så om inte mitt svar hade höjts markant tills idag så missänkte dom missfall. Så jag har gråtit konstant sen i torsdags, så nu när jag fick svaret att det var missfall så hade jag liksom redan sörjt massor. Så det är nog därför jag känner att jag orkar ta nya tag direkt.
  • Mariii

19snuttan82: beklagar det som har hänt.

• 19Snottan82
    Mariii skrev 2007-12-17 21:18:21 följande:
    19snuttan82: beklagar det som har hänt.
    Tack så mycket.
  • BeataBus
    19Snottan82 skrev 2007-12-17 21:17:11 följande:
    Ja jag fick veta i torsdags att min graviditet inte utvecklades som den skulle, mitt hcg värde ökade bara lite åt gången och var jättelågt så om inte mitt svar hade höjts markant tills idag så missänkte dom missfall. Så jag har gråtit konstant sen i torsdags, så nu när jag fick svaret att det var missfall så hade jag liksom redan sörjt massor. Så det är nog därför jag känner att jag orkar ta nya tag direkt.
    Jo det e kanske rätt metod...

Ja e kanske enklare att gå igenom det värsta direkt...o börja om när man fått fakta...

Tråkigt e det iaf...
    Har en eller flera EGNA stalkers..*tydligen viktig*
  • BeataBus

nån som vill spola framåt i tiden precis som mig

Har en eller flera EGNA stalkers..*tydligen viktig*
  • gumsan06

ÄT och BB: hittar ni några symtom?Jag menar ni är väll ivriga till att testa?! Hade jag varit i alla fall!

Sen undrar jag om någon av er vet om tempen kan stiga samma dag som ÄL? Har innan haft för mig att min höjts först efteråt.

Sen undrar jag OM och i så fall varför det är svårare att bli gravid om man har ÄL blödning?

Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??