Inlägg från: Annapanna1975 |Visa alla inlägg
  • Annapanna1975

Rosenrot & Bisolvon??

Har inget svar men funderar själv på att börja med rosenrot nästa gång tant Röd hälsar på (om hon gör det, alltså). Äter bisolvon nu...

Så TS, lägg gärna in informationen från apoteket här i tråden så att jag (och ev. andra nyfiktna och svarslösa) kan få ta del av det.

• Annapanna1975

GRATTIS till + :et!

Minni Mouse skrev 2007-12-03 12:18:21 följande:

Jag kan berätta att jag använde rosenrot, bisolvon, apiforce, grape varje dag fram till äl och nu har jag fått ett + nu efter 22 månader. Så jag tror att det är ingen risk att blanda tillsammans allt möjligt. Lycka till...
  • Annapanna1975

Snottan,
    det är väl egenheterna vi älskar
    En människa utan egenheter hade varit vansinnigt TRÅKIG att leva med, tror jag. (När jag började med Bisolvon höjde min man bara ett halvt ögonbryn) men han vill ju oxå ha barn, så han får stå ut, haha!

• Annapanna1975

Snottan,
    du får åka till Dalby (utanför Lund, Skåne)! Våra apotekare är jättetrvliga (allesammans tjejer).

• Annapanna1975

Snottan,
    min man vägrar än så länge att ta tabletter. Han vägrar även att göra spermaprov (vi har inte kommit till utredning ännu utan jag talar om spermaprov man köper på nätet och gör i hemmet). Han är kanske inte lika desperat som jag än, haha...

• Annapanna1975

Snottan,
    min man äter oxå vitamineral, men inte pga bebbelängtan utan för sitt allmäntillstånd. Får se om jag så småningom kan få honom oxå att ta bisolvon, men jag hoppas att det inte ska behövas, utan att det ska bli + snart iaf!

• Annapanna1975

Minni Mouse,
    jag beundrar verkligen er energi! (Hann ni med att ha sex eller tog allt detta tablettätande all tid?)

• Annapanna1975

Puh, då kan vi andas ut. Tills det blir dags att springa iväg till apoteket och inhandla...

• Annapanna1975

Bisolvonet hjälpte tyvärr inte oss den här gången, men det verkar inte som att jag har haft ÄL. Har testat sedan dag 5 efter förra mensens första dag och det har aldrig kommit någon ordentlig stegring. Trodde att den skulle komma senare (har ofta väldigt långa cykler) men nu kom tant Röd istället.

• Annapanna1975

Snottan,
    som jag sakrev kom tant Röd, ovanligt tidigt dessutom, så det fanns ingen anledning att gravtesta.

Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??