• 19Snottan82

Rosenrot & Bisolvon??

Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot  bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas  bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i  någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd självFlört
  • Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
  • Annapanna1975

Snottan,
    som jag sakrev kom tant Röd, ovanligt tidigt dessutom, så det fanns ingen anledning att gravtesta.

• 19Snottan82
    Knoppix81 skrev 2007-12-06 14:28:23 följande:
    Vart på apoteket idag och införskaffat Bisolvon i tablettform samt rosenrot. Men sen såg jag: Jag har en riktigt regelbunden cykel på 31 dagar så då kanske jag sabbar den med rosenrot? Kanske får ge de till gubben ist... Sen undrar jag fortfarande när man ska börja med Bisolvonet förresten? Räcker det att ta det dagarna kring ÄL eller ska man börja innan? Pratade med gubben innan också och sa att det låg tabletter och väntade på honom då han kommer hem ikväll (jag ska bort) och jag sa åt honom att ta dem, hehe, han undrade självklart varför men nöjde sig med svaret att de skulle hjälpa till i verkstan..hahaha. tur att de ställer upp på det mesta!
    Jag har hört att man ska ta dom från mensens första dag till äl..
  • 19Snottan82
    gumsan06 skrev 2007-12-06 14:58:06 följande:
    Hej....Undrar när man ska börja äta RR mensens första dag eller precis vid ÄL? och hur kan ÄL ändras? Längre? kotare?Hoppa över?
    Du börjar äta dom mensens första dag...tror att den hjälper mens och äl att bli mer regelbunden..men jag är inte helt säker...själv kan jag säga att jag har kraftigare äl-symtom sen jag började äta rr
  • gumsan06

Okej....emn jag fick tant röd i dag......är det för sent att börja till helgen?

Ska nog börja med dem då! Har oregelbunden mens nu!

• Änglatuss

jag började med rosenrot dag 3, började också med bisolvonet dag 3
    köpte nämligen hem bisolvon medans jag hade mens och sen rosenrot tänkte jag hoppa den här månaden men ändrade mej, började också dricka grape på dag 3

• gumsan06

Varför ska man dricka graep?

• Änglatuss
    gumsan06 skrev 2007-12-06 16:51:22 följande:
    Varför ska man dricka graep?
    nyttigt, och sen är det bra för älsekretet, samma grej som att ta bisolvon, grape tunnar ut sekretet och gör det lättare för spermierna och simma in, sen är det ju rena rama cvitaminkällarn!
  • Annapanna1975

Men det smakar ju så illa...

• Änglatuss
    Annapanna1975 skrev 2007-12-06 17:37:43 följande:
    Men det smakar ju så illa...
    juicen går ner, ska köpa frukt imorrn, en grape om dagen, förhoppningsvis bebis i magen!
    En grape om dagen - Förhoppningsvis en bebis i magen!
  • gumsan06

Gäller det alla citrus frukter då?Eller bara grape? typ citron?

Men det är ju helt klart besväret med att äta grape då ju! !

Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??