• 19Snottan82

Rosenrot & Bisolvon??

Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot  bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas  bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i  någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd självFlört
  • Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
  • 19Snottan82

Tack Lilla Flingan tror faktiskt

att jag ska göra det om nu min mens dyker upp denna månaden(hoppas inte, hoppas inte)...tycker också att rosenrot gör en mycket piggare.
  • iinvisinblee

köper man Rosenrot på apoteket ? :) hur mkt kostar det osv? .:)

• 19Snottan82
    iinvisinblee skrev 2007-12-04 21:24:53 följande:
    köper man Rosenrot på apoteket ? :) hur mkt kostar det osv? .:)
    Dom finns både på apotek, hälsokostaffären eller i vanlig butik. Jag köpte mina nu senast på willys. Men jag tror dock att där är större mängd rosenrot i dom från apotek och hälsokost. tror dom kostade typ 160:-
  • iinvisinblee
    19Snottan82 skrev 2007-12-04 22:34:02 följande:
    Dom finns både på apotek, hälsokostaffären eller i vanlig butik. Jag köpte mina nu senast på willys. Men jag tror dock att där är större mängd rosenrot i dom från apotek och hälsokost. tror dom kostade typ 160:-
    ok tack.. :)
  • Änglatuss

dag 5 rond 2
    började med både rosenrot och bisolvon igår och jag ska alltså sluta med båda vid ÄL?
    min man äter också rosenrot och bisolvon

• 19Snottan82
    Änglatuss skrev 2007-12-05 10:15:28 följande:
    dag 5 rond 2började med både rosenrot och bisolvon igår och jag ska alltså sluta med båda vid ÄL?min man äter också rosenrot och bisolvon
    Om min mens dyker upp denna månaden så kommer jag oxå knapra båda två. Eftersom jag inte testar med äl-stickor längre (blir för dyrt) så får jag lita på äl-symptom..sen sluta äta dom vid äl. Har oxå lyckats övertala min sambo att äta domSkrattande
  • Änglatuss
    19Snottan82 skrev 2007-12-05 11:20:38 följande:
    Om min mens dyker upp denna månaden så kommer jag oxå knapra båda två. Eftersom jag inte testar med äl-stickor längre (blir för dyrt) så får jag lita på äl-symptom..sen sluta äta dom vid äl. Har oxå lyckats övertala min sambo att äta dom
    va snällt av han, min man tog snällt emot 10 ml flytande bisolvon igår *hehe* men nu ska vi börja med dom tabletterna jag köpt rosenroten behöver jag inte påminna han om och sen beroccan dricker han glatt utav! jag kör min grapejuice och han berocca nu jäklar, känner mej lugnare denna gång också.. får hoppas det ger ett gott resultat :-P
  • 19Snottan82
    Änglatuss skrev 2007-12-05 11:22:27 följande:
    va snällt av han, min man tog snällt emot 10 ml flytande bisolvon igår *hehe* men nu ska vi börja med dom tabletterna jag köpt rosenroten behöver jag inte påminna han om och sen beroccan dricker han glatt utav! jag kör min grapejuice och han berocca nu jäklar, känner mej lugnare denna gång också.. får hoppas det ger ett gott resultat :-P
    Håller tummarna för er...själv vill jag såååå gärna ha en liten bebis. Känns så knäckande när vissa får på första försöket, och en annan får kämpa månad efter månad. Man tappar hoppet om att det en dag ska hända en själv.
  • Änglatuss
    19Snottan82 skrev 2007-12-05 11:27:24 följande:
    Håller tummarna för er...själv vill jag såååå gärna ha en liten bebis. Känns så knäckande när vissa får på första försöket, och en annan får kämpa månad efter månad. Man tappar hoppet om att det en dag ska hända en själv.
    tack. Har ni försökt länge?
    jadu samma här och dom som inte ens vill ha barn blir på smällen gång på gång... *sucka*

är med i en fikatråd och alla där är typ gravida, en har tom fått sitt andra!
  • 19Snottan82
    Änglatuss skrev 2007-12-05 11:31:42 följande:
    tack. Har ni försökt länge?jadu samma här och dom som inte ens vill ha barn blir på smällen gång på gång... *sucka*är med i en fikatråd och alla där är typ gravida, en har tom fått sitt andra!
    Detta är femte försöket men jag känner inte mig gravid så det lär nog bli ett sjätte oxå.
Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??