• Mariii

Rosenrot & Bisolvon??

när jag åt rosenrot så blev min cykel oregelbunden, så om jag inte får någon mens nu så ska jag börja ta bisolvon och sambon min ska också äta dom.
    Så jag hoppas nu att jag har köpt tabletterna i onödan! :)

• Mariii

igår kom mensen, så nu denna cykel så ska jag prova bisolvon och se om det tar sig.

• Mariii
    gumsan06 skrev 2007-12-10 12:25:29 följande:
    Lycka till marii!
    Tack tack känns som att man behöver ett lycka till nu!
  • Mariii
    Änglatuss skrev 2007-12-10 12:26:56 följande:
    tack, det hoppas vi också och att vi slipper bli besvikna en 11:e gång...mariibörja redan nu med bisolvonet och ät fram till ÄL
    det va någon som skrev förut till mig att man ska äta från mensens slut och fram till äl, eller någon annan sa att jag skulle äta från dag 10-20 för det hade den personen gjort och blivit gravid.
  • Mariii
    Änglatuss skrev 2007-12-10 12:31:48 följande:
    jag åt ca dag 10-20 då jag blev gravid med dottern
    vet inte då när jag hade ÄL nu började dag 3 och ska äta fram till den 15:e eller så iaf
    min man äter också bisolvon
    oki, ska nog börja snart någon dag. min sambo ska också äta det har jag bestämt! hehe.
    men jag vet inte när jag har äl inte exakt det är mellandag 14-17 så jag kanske ska äta till dag 16 då eller något. vad tycker du?
  • Mariii
    Annapanna1975 skrev 2007-12-10 17:58:37 följande:
    Marii,jag äter också bisolvon. Äter hela tiden, för jag har aldrig någon aning om när jag har ÄL, och jag hoppas att det ska hjälpa till. Äter rosenrot också, från mensens första dag, hoppas att det ska få perioderna att bli mer regelbundna.
    oki, hur länge har du ätit bisolvon då? har hört att man ska inte äta hela tiden för det ska tydligen göra att ägget inte fäster. men jag vet ju inte om det är så.
    rosenrot har jag också ätit men det gjorde så att min cykel blev jätte oregelbunden.
    Så jag ska börja me bisolvon när mensen är slut så får vi se om det blir något plus i januari.
  • Mariii

började ta bisolvon tabletter igår på dag 3. så vi får se om det blir något plus i januari!

• Mariii

tabletterna smakar inget speciellt, tycker jag då.

• Mariii
    BeataBus skrev 2007-12-13 19:01:45 följande:
    Jag vill veta när min äggloss e
    ta äl-tester eller tempa så kan du få reda på det.
  • Mariii

19snuttan82: beklagar det som har hänt.

• Mariii

snart är det dax för att sluta med bisolvon för denna månad. återstår att se i januari om det hjälpte något!

Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??