• Anonym

Bajsade utanför

bilen. Var bjuden på julbord idag och på vägen hem vred det åt i magen så jag trodde jag skulle bajsa på mig. När vi åkt i en halvtimme kunde jag inte hålla mig längre utan jag sade till dom andra att jag måste kissa för jag tyckte det var så pinsamt att säja att jag hade superont i magen och måste bajsa.
    Som tur var så hade jag lite papper i handväskan så jag skyndade ur bilen och satte mig ner på vägkanten(hann inte ens ner i diket)
    Hade värdens diarre men gud så skönt det var undra bara vad dom som ser detta imorgon ska tycka?!
    Undra om det var någon mat som inte var riktigt bra eller om det bara var magen som reagerade på för mycket mat och blandning?

• Svar på tråden Bajsade utanför
  • Anonym (dito)

Gud vad skönt att läsa alla skithistorier he he. Jag var inte ensam om att bli akutnödig NU NU NU!!! Det var skönt att veta.

• Veizades

Anonym (dito) skrev 2007-12-11 18:32:02 följande:

Gud vad skönt att läsa alla skithistorier he he. Jag var inte ensam om att bli akutnödig NU NU NU!!! Det var skönt att veta.
    hihi ja visst ed e skönt å veta att man itne är ensam i sin skitvärld
  • Anonym (turisten)

Ett bidrag till floran...jag turistade i Iran för några år sedan och råkade ut för en liten mag-suprise. Fösta kvällen i landet, efter en lugn dag i sällskap med kompisens släkt i tjusiga villan, tog vi en tur på stan. Många affärer har kvällsöppet så vi strosade och kollade på roliga grejjer. Plötsligt känner jag hur det kniper i magen, inte värre än att jag kunde ignorera det tills vi kommit hem igen - trodde jag.
    Kallsvett och frossa följde och plötsligt känner jag hur jag håller på att svimma, det börjar svartna. Herregud, lite toanojja visst, men måste man så måste man: min hjälpligt persisktalande kompis får fråga på apoteket om jag kan få låna en toa, vilket jag får. Jag tar mej dit (upp för trappan) på ren vilja och stänger lyckligt in mej för att styra upp magen. Jag inser under arbetets gång att detta är mitt första möte med en persisk stå-toa och att det till dessa inte ingår papper utan ta-da: en vattenslang!
    Jaja, det funkade det också men jag undrar fortfarande vad som egentligen hände, svimma av bajsnödighet, drabbas fler av sånt?!

• Anonym (dito)
    Anonym (turisten) skrev 2007-12-11 19:24:52 följande:
    Ett bidrag till floran...jag turistade i Iran för några år sedan och råkade ut för en liten mag-suprise. Fösta kvällen i landet, efter en lugn dag i sällskap med kompisens släkt i tjusiga villan, tog vi en tur på stan. Många affärer har kvällsöppet så vi strosade och kollade på roliga grejjer. Plötsligt känner jag hur det kniper i magen, inte värre än att jag kunde ignorera det tills vi kommit hem igen - trodde jag. Kallsvett och frossa följde och plötsligt känner jag hur jag håller på att svimma, det börjar svartna. Herregud, lite toanojja visst, men måste man så måste man: min hjälpligt persisktalande kompis får fråga på apoteket om jag kan få låna en toa, vilket jag får. Jag tar mej dit (upp för trappan) på ren vilja och stänger lyckligt in mej för att styra upp magen. Jag inser under arbetets gång att detta är mitt första möte med en persisk stå-toa och att det till dessa inte ingår papper utan ta-da: en vattenslang! Jaja, det funkade det också men jag undrar fortfarande vad som egentligen hände, svimma av bajsnödighet, drabbas fler av sånt?!
    Har aldrig svimmat men nästan, precis som du. Och visst kan man undra hur kroppen kan reagera på det viset... Det är hemskt. Tur du hann till toan. Vattenslang har jag aldrig testat att " torka" mig med he he.
  • Katta86
    Anonym (turisten) skrev 2007-12-11 19:24:52 följande:
    Ett bidrag till floran...jag turistade i Iran för några år sedan och råkade ut för en liten mag-suprise. Fösta kvällen i landet, efter en lugn dag i sällskap med kompisens släkt i tjusiga villan, tog vi en tur på stan. Många affärer har kvällsöppet så vi strosade och kollade på roliga grejjer. Plötsligt känner jag hur det kniper i magen, inte värre än att jag kunde ignorera det tills vi kommit hem igen - trodde jag. Kallsvett och frossa följde och plötsligt känner jag hur jag håller på att svimma, det börjar svartna. Herregud, lite toanojja visst, men måste man så måste man: min hjälpligt persisktalande kompis får fråga på apoteket om jag kan få låna en toa, vilket jag får. Jag tar mej dit (upp för trappan) på ren vilja och stänger lyckligt in mej för att styra upp magen. Jag inser under arbetets gång att detta är mitt första möte med en persisk stå-toa och att det till dessa inte ingår papper utan ta-da: en vattenslang! Jaja, det funkade det också men jag undrar fortfarande vad som egentligen hände, svimma av bajsnödighet, drabbas fler av sånt?!
    Ush vad hemskt att hålla på att svimma! OCh vad äckligt med vattenslang! Kommer ihåg hur det var på BB när man använde vattenslangen till att skölja bort avslaget men då fanns det iallafall papper att torka rent med!
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Ghettoblaster

Vi har en bidé hemma..... blev du avis nu?!

Anonym skrev 2007-12-10 22:34:10 följande:
    fler än jag som måste duscha efter i stort set varje gång ni bajsat? Annars måste jag använda en hel rulle nästan :O
  • Katta86

Jag blev ofta akut skitnödig när jag ammade sonen. Och när han väl tagit tag så fick man fan inte bort honom utan at göra illa både honom och mig så det var bara att vackert gå in på toaletten fortfarande med honom vid bröstet. JA det gick ju det också, det var lite jobbigt bara när jag var klar innan han släppt på taget, torka sig med en hand är ju inte så lätt så ibland blev man sittandes där ett tag! Haha! Stackars barn! Traumatiska minnen för livet!

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Ghettoblaster

Jag skrattar fanimej ihjäl mig!
    Han ser dock glad ut på presbilden du har!!

Katta86 skrev 2007-12-12 09:34:36 följande:
    Jag blev ofta akut skitnödig när jag ammade sonen. Och när han väl tagit tag så fick man fan inte bort honom utan at göra illa både honom och mig så det var bara att vackert gå in på toaletten fortfarande med honom vid bröstet. JA det gick ju det också, det var lite jobbigt bara när jag var klar innan han släppt på taget, torka sig med en hand är ju inte så lätt så ibland blev man sittandes där ett tag! Haha! Stackars barn! Traumatiska minnen för livet!
  • Er An

haha skönt att höra att det är fler som måste amma när man skiter HAHA måste ibland själv kuta på toa med sonen fast sittandes i bröstet

• Anonym (fasanen)

Delar med mej av mina skithistorier jag med då När jag var 14 o fortfarande bodde hemma bodde vi lite avsides men ändå inte öde. var på väg hem (en km ca) o riiiktigt bajsnödig, säker på att jag skulle hinna hem. Då flyger en fasan upp på vägen o jag blev så jäkla rädd så alla knip bara lossna, bajs i brallan kan man säga tänk att va 14 o en sån sak händer, kändes som alla såg o jag skämdes läääänge

En polare till mej pinkade på sej mitt på scen under en teaterföreställning,fulsatt teater DET var pinsamt På studentskylten klistrade vi senare fast tena bindor elakt? Ja men kul

Svar på tråden Bajsade utanför