Anonym (BAJS!!) skrev 2007-12-11 02:40:50 följande:
hahahahahahahahah, då ska Ni få höra denna....Jag o min sambo var ute och åt sushi. Mitt i maten får jag så j*vla ont i magen och inser att NU skiter jag ner mig. Till min stora förvåning så inser jag att det inte finns någon toa. Går fram till tanten i kassan som gör sushin och kniper som f*n under tiden. Var är toaletten!? Hon pratar på typ ingen svenska allt om n¨ågra trappor o f*n vet vad o sträcker fram nycklar till mig.Jag kutar ut från sushistället och letar efter en toa...då börjar jag skita ner mig..mitt på gatan!!! Hade på mig svarta leggins STRING, tunika o kilklacks skor!!! Jag var med andra ord en fint kläss nerbajsare... i panik går jag så fort jag kan längs gatan och letar efter en toa. Efter en bra stunds bajsande rätt i tightsen ser jag en restaurang o genom fönstret set jag en liten skylt på en dörr TOA!!=)Jag rusar in o rätt mot toadörren varvid en tjej som jobbar där säger - hallå där det kostar 5 kronor. ( tro f*n att plånbok inte var det jag tänkte ta med när jag behövde bajsa..) jag SKA betala säger jag med intagen demonröst o går in på toan. Kastar stringen i papperskorgen och torkar så gott det går när jag inser att handfatet är utanför toan!!!??? Hade jag gått ut där så hade vem som helst kunnat se mig.Ut ur toa, ut ur restaurangen går jag tebax till sambon som precis hade ätit upp. Vi åker hem NU!In i bilen sätter jag mig på en tidning på sätet fall om att.När jag berättar vad som egentligen har hänt vrider han sig givetvis av skratt men säger att jag faktist inte luktar nåt.Tack för den...men för att tillägga så smakade sushin jätte gott=)Var faktist bara tvungen att få ur mig detta hemska som jag har gått o burit på så länge=)TS, om du fortfarande läser här inne så lider jag med dig!!
hahah fy vad hemskt!
Stackars dig!