• Anonym

Bajsade utanför

bilen. Var bjuden på julbord idag och på vägen hem vred det åt i magen så jag trodde jag skulle bajsa på mig. När vi åkt i en halvtimme kunde jag inte hålla mig längre utan jag sade till dom andra att jag måste kissa för jag tyckte det var så pinsamt att säja att jag hade superont i magen och måste bajsa.
    Som tur var så hade jag lite papper i handväskan så jag skyndade ur bilen och satte mig ner på vägkanten(hann inte ens ner i diket)
    Hade värdens diarre men gud så skönt det var undra bara vad dom som ser detta imorgon ska tycka?!
    Undra om det var någon mat som inte var riktigt bra eller om det bara var magen som reagerade på för mycket mat och blandning?

• Svar på tråden Bajsade utanför
  • Anonym (bajamaja)

Ja usch känner så väl igen mig i det ni skriver, inget kul alls.

Av alla gånger det hänt mig så minns jag speciellt ett, jag va på jobbet och jag jobbar i en butik mitt i vår stad. Under dagen hade jag känns mig kass i magen men trodde ju som många andra att jag skulle kunna hålla mig men mitt under ett möte med en kund så känner jag hur jag håller på gå sönder av smärta, ut ur butiken( då jag vägrar skita på vår toa som ligger nästan brevid kassan) upp till våningen över och in på handikapp toan, sätter på kranen så det inte ska höras ut. JÄTTE skönt va det haha och jag satt där ett tag, efter några ryckningar i handtaget vågade jag mig ut och hoppades på att inte springa på någon men självklart så hade det stått 2 personer tysta utanför som jag inte hört.

Fort därifrån och ner till butiken igen och låtsas som inget (hade sagt att jag skulle lägga mynt i parkeringsavgiften) trodde jag klarat mig tills DOM kommer in och frågar mig efter hjälp haha trodde jag skulle dö....

En annan gång va när jag hade bjudit hem vänner på middag och mitt under maten känner att jag måste bara baja och jag måste göra det nuuu...i panik reser jag mig upp, helt svettig och säger - faaaan jag har glömt bort tvätttiden, kommer snart! Springer ut ur huset och in i en skog strax utanför och sätter mig, kommer in igen och springer till min tvätt (hade faktiskt tvätt tid ) dock syndes det på alla hemma att dom fattat

• Anonym (städerskan)

jag jobbade som lokalvårdare på en skola så jag hade ju fördelen att kunna städa toan ordentligt efter mig (bromsspår i toan är inte så kul) och spraya doftspray, men jag ville ju inte gå och skita när skolan var full av ungar.. så ibland satt jag i min städskrubb och svettades och fes (och hoppades att det inte skulle stå någon lärare utanför när jag smög därifrån för mökarna luktade död och jag antar att det smög med lukt ut när jag öppnade dörren) och när ungarna gick på lunch nästan sprang jag in på toan, la i plumspapper och kunde ääääntligen släppa ut demonen som bodde i min mage. Fan vad det stinker om man håller sig för länge
    Sen när jag skitit färdigt gick jag och hämtade städvagnen och städade toan. Och hoppade att lukten skulle ha försvunnit när ungarna kom tillbaka från lunchen, för barn kommenterar ju ofta saker de stöter på

• Anonym

Anonym (fasanen) skrev 2007-12-12 23:19:31 följande:

Delar med mej av mina skithistorier jag med då När jag var 14 o fortfarande bodde hemma bodde vi lite avsides men ändå inte öde. var på väg hem (en km ca) o riiiktigt bajsnödig, säker på att jag skulle hinna hem. Då flyger en fasan upp på vägen o jag blev så jäkla rädd så alla knip bara lossna, bajs i brallan kan man säga tänk att va 14 o en sån sak händer, kändes som alla såg o jag skämdes läääänge En polare till mej pinkade på sej mitt på scen under en teaterföreställning,fulsatt teater DET var pinsamt På studentskylten klistrade vi senare fast tena bindor elakt? Ja men kul
    HAHAHAAAH Fy fan vad roligt med fasan-incidenten
  • Anonym (städerskan)

/.../Och hoppadeS att lukten skulle ha försvunnit/.../

• Trossens mamma

Hahaha....

Det är kul med bajshumor
    Anyway detta var många år sedan. 11 om jag inte vill missminnas mej fel.
    I stan fanns ett ställe dit alla tjejer gick och kissade då dom va ute. Så det hade börjat skymma så jag gick också dit för att kissa. Jag såg något c.a 20 cm framför mig så jag böjde mig fram för att se vad det var då de va ganska mörkt omkring av buskar samt husknut....
    JIHAAA nån hade lagt en enoooorm kabel där. Usch jag for fort därifrån

Mamma till Lova och Alvin
  • Anonym (fasanen)

Kom på en till, ganska gullig nu måååånga år senare. det hände min sambo när han var liten (kankse 10-11 år), klassen var på utflykt och hans kompis bajsade på sej där i skogen MEN vet ni vad den rackarna gjorde? Han var rädd att nån skulle hitta hans kallingar så han skrev min sambos namn i kallingarna och visst hittades kallingarna o min sambo blev kallad för "skitJohan som inte hann på toan" Riktigt taskigt, fniss! Och självklart var det ingen som trodde på min sambos oskuld.... Barn är grymma!

• Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-12 22:36:31 följande:
    Jag skrattar fanimej ihjäl mig!Han ser dock glad ut på presbilden du har!!

Ja han ser rätt glad ut på de flesta bilder men sådant där kommer ju fram när de blir äldre du vet, gör något dumt och skyller allt på sina föräldrar.

"Jaja, allt det där måste ha med min traumatiska barndom att göra." /Gunvald Larson

Anonym (fasanen) skrev 2007-12-12 23:34:52 följande:
    Kom på en till, ganska gullig nu måååånga år senare. det hände min sambo när han var liten (kankse 10-11 år), klassen var på utflykt och hans kompis bajsade på sej där i skogen MEN vet ni vad den rackarna gjorde? Han var rädd att nån skulle hitta hans kallingar så han skrev min sambos namn i kallingarna och visst hittades kallingarna o min sambo blev kallad för "skitJohan som inte hann på toan" Riktigt taskigt, fniss! Och självklart var det ingen som trodde på min sambos oskuld.... Barn är grymma!
    Hahah! Fy fan vad taskigt!!
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Trossens mamma

Nu minns jag en till. Inte så rolig kanske men skitkul för mig och min bror och hans fd sambo.

Det här utspelade sig runt sommaren 1996 och det var jag,min fd sambo och brorsan och hans fd sambo. Vi hade åkt med båt ut till en holme och hade tält med oss för vi skulle tälta. Det var en ganska stor holme med skog och berg och klippor och t.om ett sommarhus. Så vi slog upp tältena på ena sidan av holmen och sedan började vi utforska omkring oss.

Vi åt lite käk osv en god bit ifrån tältet. Såklart blir mitt ex skitnödig därute så han frågar om vi hade pappret med oss .... Nä det är nog vid tältet sa vi. Som var nån km bort. Så han knatade iväg för att vi under tiden skulle upptäcka att pappret var hos oss

Efter en god stund återvänder exet och sa att de inte fanns nåt papper men han tog sin strumpa istället usch hahahaha

Mamma till Lova och Alvin
  • Anonym (gun)

bästa tråden. Bajs är bäst!!!

• Anonym (bajj)

haha! jag dör av era historier

Jag har nog aldrig skitit på mig eller varit så nödig som ni.
    Men... senast jag pissade ner mig var i sommras.. usch vad jag skäms.
    Och INGEN vet om det jag var på festival och var på fyllan rätt så ordentligt, och jag blev självklart pissnödig, och SÅ pissnödig att jag inte ens hann fram till båsen som var utsatta..
    så jag pissade ner mig, fy fan vad jag skämdes. men ingen såg det.
    för jag hade leggins på mig, som var svarta, och mina skor var svarta. min kjol var vit, men jag stod upp så det var ju tur!
    äckligt samtidigt. blä

jag skäms om jag ska berätta åt andra, som typ sambon, som hatar allt som har med piss och bajs att göra.
    Dock så har min familj dom mest fria tankarna som finns
    När vi är och hälsar på och sover över hos dom och jag är den enda som kommer på frukost på morgonen, så brukar mina föräldrar fråga "vart är din älskling nu då?" "jaa.. han är på toa och skiter"
    gud vad han skäms när jag säger så men jag kan inte låta bli

Svar på tråden Bajsade utanför