• Anonym

Bajsade utanför

bilen. Var bjuden på julbord idag och på vägen hem vred det åt i magen så jag trodde jag skulle bajsa på mig. När vi åkt i en halvtimme kunde jag inte hålla mig längre utan jag sade till dom andra att jag måste kissa för jag tyckte det var så pinsamt att säja att jag hade superont i magen och måste bajsa.
    Som tur var så hade jag lite papper i handväskan så jag skyndade ur bilen och satte mig ner på vägkanten(hann inte ens ner i diket)
    Hade värdens diarre men gud så skönt det var undra bara vad dom som ser detta imorgon ska tycka?!
    Undra om det var någon mat som inte var riktigt bra eller om det bara var magen som reagerade på för mycket mat och blandning?

• Svar på tråden Bajsade utanför
  • Anonym (usch)

TS: Det där har hänt mig också, några gånger faktiskt
    Vad ska man göra? Nöden har ingen lag.

• Anonym

Jo men nöden har ju ingen lag!! En gång var jag o maken ute o gick en lång runda i skogen och ungefär på mitten av rundan bara knep det till o jag blev helt kallsvettig så det var bara till att sätta sig en bit in i skogen o klämma.... Vad gör man?

• vinterbabyn

VARFÖR läsa sånt då? o vad får du ut av att kommentera trådstarten?
    finns en massa andra ännu äckligare trådar, knappast vill du väl veta heller vad fölk har för snusklekar hemma...?

Anonym skrev 2007-12-03 11:13:47 följande:
    EHM.. varför skriver man ens en tråd om det? Vad vill du ha ut av tråden? Att säga att du har diarré??Äckligt.. ingen vill veta att du vart dålig i magen..?
  • Anonym
    EHM.. varför skriver man ens en tråd om det? Vad vill du ha ut av tråden? Att säga att du har diarré??Äckligt.. ingen vill veta att du vart dålig i magen..?
    Rubriken innehöll ordet "bajs", vad förväntade du dig?! Sen om du inte gillar tråden är det väl bara att lämna den? Jag fick mig i alla fall ett gott skratt (även om jag lider med dig TS, vet hur det är) så jag tackar för den här tråden!
  • Anonym

haha nä det vandrade ingen godispåse i bilen efter detta och hade det gjort det så hade jag definitift inte tagit av godisarna så bra mådde jag inte.
    vad jag ville? ville väl bara skriva av mig den som inte vill läsa eller svara behöver absolut inte det.
    mår bättre idag fast är fortfarande lite orolig i magen när jag äter.

• lollipop25

Haha det var roligt , stackars dig, finns inget värre än när man är sådär och man kallsvettas sååå jäkla skönt när det kommer ut iaf Flört

• Anonym

Kan få sådär ibland jag med. En gång så var jag tvungen att kliva av bussen 4 busshållsplatser för tidigt för att uppsöka toa. Fyfan vad jag grinade. Hade bajs i trosan när jag satte mig ner!! Sjuk kropp man har igentligen....

• dålli

jo vi vill visst veta!

• Anonym (hemskt)

Det hemskaste jag varit med om hände mig för ett par veckor sen.
    Jag var ute på promenad med min 2 månaders och helt plötsligt vreds hela magen om på mig.
    Jag blev akut nödig och det gjorde så ont. Jag skyndade mig hemåt och tänkte hela tiden: Jag hinner inte?!

Panik! Var i ett bostadsområde så jag kunde inte direkt sätta mig ner heller.

Kommer hem, står på baksidan och dunkar på altandörren.
    Svetten rinner om mig och till slut kommer sambon.

Jag bara lämnar barnvagnen och springer mot toaletten, men jag hinner inte. Några meter från toan bajsar jag på mig?!
    Hemskaste jag varit med om någonsin, så förnedrande.
    var som vatten och jag klarade inte av att hålla mig.
    Har aldrig hänt mig förut och jag vill aldrig aldrig vara med om det igen. Är livrädd för det :(

Mår skit av det fortfarande :(

• högbergarna

Ja men sådana här trådar e ju asbra! Där ser man ju att man e helt normal ju!! Ja det finns fler! :)
    Jag har oxå bajsat utanför bilen en gång.. Hade ganska nyligen varit allvarligt sjuk o kroppen hade inte återställt sig. Var inte långt hem men det gick bara inte att hålla sig. Bättre det än att göra i brallan i bilen!

Svar på tråden Bajsade utanför