• Anonym

Bajsade utanför

bilen. Var bjuden på julbord idag och på vägen hem vred det åt i magen så jag trodde jag skulle bajsa på mig. När vi åkt i en halvtimme kunde jag inte hålla mig längre utan jag sade till dom andra att jag måste kissa för jag tyckte det var så pinsamt att säja att jag hade superont i magen och måste bajsa.
    Som tur var så hade jag lite papper i handväskan så jag skyndade ur bilen och satte mig ner på vägkanten(hann inte ens ner i diket)
    Hade värdens diarre men gud så skönt det var undra bara vad dom som ser detta imorgon ska tycka?!
    Undra om det var någon mat som inte var riktigt bra eller om det bara var magen som reagerade på för mycket mat och blandning?

• Svar på tråden Bajsade utanför
  • Anonym

Förlåt mig men... hahahaha. såg dom att du sket eller?

• Vickan I

Hahaha sorry, men såg det framför mig. Ähh vad fan...nöden kräver ingen lag eller vad säger man.

Kan tänka mig att den satt fint

jomenvisstseru
  • Anonym

ja jag sket gick inte att hålla sig och hade så ont í magen å baken att jag inte kunde sitta riktigt i bilen. Fick lätta på baken hela tiden var helt svettig av hur ont det gjorde. Nej ingen såg det men vet inte om don anade nåt för det tog ju lite längre tid än att kissa, fast det var ju så löst så det sprutade ju ut fort.

• VärstaGrymmaTjejen

Jaha.. Tur att du inte sket i bilen i allafall.

There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • VärstaGrymmaTjejen
    Anonym skrev 2007-12-02 22:38:05 följande:
    ....fast det var ju så löst så det sprutade ju ut fort.
    Fräschaste tråden idag?
    Jag tänkte äta kvällsmat nu så jag tror nog jag lämnar tråden

Hoppas din mage mår bättre nu!
  • Anonym

Det hade ju varit tusen gånger bättre om jag sagt till direkt när jag kännde att jag behövde bajsa så hade jag ju sluppit ha så ont och kanske hunnit in på en toalett. Men jag tycker alltid det är så fruktansvärt pinsamt med bajs skulle skämmas ihjäl om någon hört eller kännt att jag bajsat på toan.

• Anonym

Hade jag måsta sitta i bilen längre så hade jag nog gjort i brallorna. Sorry om jag äcklade dig nu när du ska äta var inte meningen

• Anonym (haha)

Hahahaha, det var sjukaste tråden på länge!!!
    Men du har ju sååå rätt, det gör ju asont att vara sådär dålig i magen och det finns lixom inga möjligheter att spara på krutet en del gånger. Du får min medkänsla (fast jag skrattar åt tråden)

En annan äckelaspekt vore om de i bilen hade en godispåse som vandrade mellan alla efter det där *lämnar lite till fantasin här*

• VärstaGrymmaTjejen
    Anonym skrev 2007-12-02 22:43:03 följande:
    Hade jag måsta sitta i bilen längre så hade jag nog gjort i brallorna. Sorry om jag äcklade dig nu när du ska äta var inte meningen
    Haha nej men gud, ingen fara, jag skojade bara. Får ju skylla mig själv om jag öppnar en tråd som helt uppenbart handlar om bajs eller hur?
Svar på tråden Bajsade utanför