• Anonym

Bajsade utanför

bilen. Var bjuden på julbord idag och på vägen hem vred det åt i magen så jag trodde jag skulle bajsa på mig. När vi åkt i en halvtimme kunde jag inte hålla mig längre utan jag sade till dom andra att jag måste kissa för jag tyckte det var så pinsamt att säja att jag hade superont i magen och måste bajsa.
    Som tur var så hade jag lite papper i handväskan så jag skyndade ur bilen och satte mig ner på vägkanten(hann inte ens ner i diket)
    Hade värdens diarre men gud så skönt det var undra bara vad dom som ser detta imorgon ska tycka?!
    Undra om det var någon mat som inte var riktigt bra eller om det bara var magen som reagerade på för mycket mat och blandning?

• Svar på tråden Bajsade utanför
  • idisb

nä vilka bajsproblem ni ah :) man skattar ju fast vet igetnligen inte om man ska gråta :) jag hade en hemsk magen med troligen ibs, men jag är livrädd för att skita när jag inte e hemma. först efter förlossningen vågade jag det hemma när sambon va där. Han e jätte öppen med det men jag tuppar hellre av smärtan än att gå. nää fy va de suger när magen kör ihop!

AN
  • Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-04 19:12:58 följande:
    Jag å en polare diskuterade avföring en gång (avföring vilket ord) å kom fram till att få sätta sig ner på toa, höra braket och släppa ut monstret efter ett gatulopp hem med ihopknipna skinkor, vansinneblick, blank panna och stela ben det slår ALLA orgasmer i världen!Blir fortfarande lika förvånad när folk gaggar emot!
    Haha, du är inte den första som säger det!
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Ghettoblaster

Nä... det e bara vi med skummande magar å ph 2000 som rasar titt som tätt som känner så tror jag!

Katta86 skrev 2007-12-04 20:52:40 följande:
    Haha, du är inte den första som säger det!
  • Anonym

Haha! Skönt att höra att fler har råkat ut för liknande saker. Jag är sådan som tycker att det är genant att skita när jag är på besök hos andra eller ännu värre: på offentliga toaletter där dörrarna är en halvmeter höga, typ. Har det brakat och dånat inne hos mig så kliver jag inte ut förrän jag är säker på att det är folktomt utanför

• Anonym (bajsfia)

Oj, jag var med om samma sak för nåt år sen när jag var ut på promenad med min kille i stan. Vi hade ca 30 minuter hem och var på ett ställe med massa skolbyggnader då jag kände att jag inte längre kunde hålla mig och att det redan var halvvägs ut! Som tur var var det vinter och mörkt (tackochlov) så jag sa åt killen att jag kan inte hålla mig längre och rusade in bland några få träd och en stor sten och drog ner byxorna och fick ut skiten! Hade ett snytpapper i fickan som tur var. Men gud så pinsamt, men jag tror inte att folk såg mig. Inte för att jag kollade utan rusade snabbt vidare som inget hade hänt. Alternativet hade inte varit så kul.

• Anonym (dito)
    Anonym skrev 2007-12-06 11:43:26 följande:
    Haha! Skönt att höra att fler har råkat ut för liknande saker. Jag är sådan som tycker att det är genant att skita när jag är på besök hos andra eller ännu värre: på offentliga toaletter där dörrarna är en halvmeter höga, typ. Har det brakat och dånat inne hos mig så kliver jag inte ut förrän jag är säker på att det är folktomt utanför
    Det var skönt att bajja på Ikea för där hade de lite avslappande musik som dämpade ljuden litegrann trots halvhöga dörrar... Annars skäms jag ihjäl. Varför har de halvhöga dörrar på offentliga toaletter?
  • Anonym

Anonym (dito)
    Musik! Jaa! Det borde de ha på alla offentliga toaletter!

• Ghettoblaster

Dom tror väl att vi blir som hundar och gnider in våra kladdiga bajshål längs kanterna på dörrarna hahaha!

Anonym (dito) skrev 2007-12-06 13:26:54 följande:

Det var skönt att bajja på Ikea för där hade de lite avslappande musik som dämpade ljuden litegrann trots halvhöga dörrar... Annars skäms jag ihjäl. Varför har de halvhöga dörrar på offentliga toaletter?
  • högbergarna

Angående pinsamma ljud på toaletten.. Jag har ett tips. Köp sådan där pruttlera på burk.. Å när man e klar sen så kliver man ut ur båset med leran i burken i högsta hugg o säger till åhärarna.. " Ja det e så avspännande att leka med denna pruttlera".

Svar på tråden Bajsade utanför