• Anonym

Bajsade utanför

bilen. Var bjuden på julbord idag och på vägen hem vred det åt i magen så jag trodde jag skulle bajsa på mig. När vi åkt i en halvtimme kunde jag inte hålla mig längre utan jag sade till dom andra att jag måste kissa för jag tyckte det var så pinsamt att säja att jag hade superont i magen och måste bajsa.
    Som tur var så hade jag lite papper i handväskan så jag skyndade ur bilen och satte mig ner på vägkanten(hann inte ens ner i diket)
    Hade värdens diarre men gud så skönt det var undra bara vad dom som ser detta imorgon ska tycka?!
    Undra om det var någon mat som inte var riktigt bra eller om det bara var magen som reagerade på för mycket mat och blandning?

• Svar på tråden Bajsade utanför
  • Kanelflicka

OJ TS, oroa dig inte. Dr Phill säger att alla skulle oroa sig betydligt mindre för vad folk skulle säga om de visste hur lite folk tänker på dem.

Det finns en känd svensk maratonlöpare som blev en kultfigur för en bajssak. Han sprang maraton och kände stort behov att bajsa (han fick typ diarre). men han ville inte stanna eftersom han hade bra chanser att vinna, så han drog ner byxorna med ena handen och tryckte ut allting där på gatan när hundratals åskådare tittade på honom
    Han har faktiskt blivit lite kultfigur för dem som tränar löpning.

• oOoJOYoOo
    ...nöden har ingen lag vad skulle du göra liksom?

Känner en som fick göra likadant...men det var i dagsljus! och folk tuta som körde förbi ....fyyyyyy så pinsamtGeneradFörvånadSkrattande
    Jonathan 960511 Jakob 990326 David 041111 Lukas 061022
  • Anonym

haha ja har värsta magen.
    Gör allri nr 2 utanför mitt hem. å allri när någon annan är hemma hos mig.

magen krö altlid ihop sig så fort ja äter eller dricker.
    Skönt nu när man bor så nära skolan o kan gå hem å göra sina behov på rasterna.
    iNnna fick man ju hålla sig en hel da å spinga in på toaletten när m kom hem. ofta förstoppning när man håler sig så länge.

men iallfall. nu i helgen. när ja hade inflyttningsfest. Så va magen min ovänn. jag drack en klunk o ja trodde ja skulle dö.
    så ont i magen ja fick, trodde ja skulle skita på mig. o när man svettas av smärtan. så ja ba nej , trotts alla vänner som va här hemma var ja tvungen å in på toa. och försöka göra nr2 ljudlöst.
    men d värsta tycker jag är lukten efter åt.
    tjåligt när man sitter där med diarre av någon anledning. stel som en pinne satt ja där o gjorde va jag skulle.
    så tänker man, att man inte fårvara där allt för länge för då misstänker folk. o sen ba ta på g lite fräsch parfym..

hahaha smart d drä me pruttleran ;P

• lisalove
    Kanelflicka skrev 2007-12-06 17:55:48 följande:
    OJ TS, oroa dig inte. Dr Phill säger att alla skulle oroa sig betydligt mindre för vad folk skulle säga om de visste hur lite folk tänker på dem.Det finns en känd svensk maratonlöpare som blev en kultfigur för en bajssak. Han sprang maraton och kände stort behov att bajsa (han fick typ diarre). men han ville inte stanna eftersom han hade bra chanser att vinna, så han drog ner byxorna med ena handen och tryckte ut allting där på gatan när hundratals åskådare tittade på honom Han har faktiskt blivit lite kultfigur för dem som tränar löpning.
    Var det inte Gunde Svan som också gjorde så i ett skidtävling en gång. Typ VM eller nått.
  • Anonym

En morgon när jag var på väg till jobbet så kände jag att jag börja må riktigt illa. Det var vid sju tiden på morgonen men ljust ute eftersom det var på sommaren. Som tur var så körde jag på en 70 väg så där kom ingen men jag var tvungen att stanna vid vägkanten ;)

En arbetskamrat till mig berätta att hon bajsa ner sig i bilen på väg hem en gång, hon hann inte och hon stanna inte för hon körde i stan.. ha ha.. Hon fick vakert gå in med bajs rinnande ner för benet och gå rakt in i duschen..

• emelie 05

Jag och en kompis hade vart ute på krogen och på vägen hem så blev hon skitnödig..Hemlis.. hon knep ihop och kom ända fram till ytterdörren men gubben hade låst och hon han inte få upp nycklen... så hon fick skita på verandan.... ååååååååååå va vi skratta... tänk gubbens min när han öppnar dörren å där sitter frun å skiter .............. blir full i skratt änn... vi skratta gott dan efterHemlis.

Hon fick allt gå ut å ta bort de dan efter, de va la inte lika roligt.. hehe

• Anonym (musik ja)

Anonym (dito) skrev 2007-12-06 13:26:54 följande:

Det var skönt att bajja på Ikea för där hade de lite avslappande musik som dämpade ljuden litegrann trots halvhöga dörrar... Annars skäms jag ihjäl. Varför har de halvhöga dörrar på offentliga toaletter?
    Ååå, det har jag med gjort, alltså bajsat på ikea.
    Av nån sjukt konstig andledning så blir jag alltid

bajjinödig, sådär akut, bär jag ska till tex ikea efter
    jobbet.Staplar in på ikeas ljuvliga toa, med musik, lutar
    mej tillbaka, tar fram min mobil o smsar min dotter, frågar henne

"vad gör jag nu"? Hon vet vad jag menar och svarar alltid rätt.
    Bajjar!!!!
  • Anonym (samma)

Får man tipsa om en sak till er alla?? Köp hem Resorb vätskeersättning från Apoteket, det har räddat mig många gånger.

När jag märker att magen håller på att köra ihop sig tar jag två brustabletter i ett stort glas vatten, det hjälper faktiskt mig rätt bra! Får ibland gå upp på natten och ta det tom, men det räddar mig från panik-toabehov tidig morgon. Tidigare har jag ibland vaknat av att jag gjort på mig lite lite i trosorna men hunnit till toan innan det brakat loss helt. Men tar jag Resorb redan när magen börjar bubbla lite lite så har det faktiskt inte hänt! :D Det smakar helt ok också tycker jag!

(Jag får besvär av tex mjölkprodukter, vin och "syntetiskt" godis. Men det sistnämnda verkar jag inte fatta själv fast jag åker dit nästan varje gång.)

• Anonym

jag bajsar aldrig på andra ställen än hemma. Men jag blir ALLTID bajsnödig när jag är på biblioteket! Helt sjukt, jag fattar verkligen inte varför. Kroppen har lärt sig att den ska bli det, på något sätt.

• Katta86
    Anonym skrev 2007-12-10 12:01:00 följande:
    jag bajsar aldrig på andra ställen än hemma. Men jag blir ALLTID bajsnödig när jag är på biblioteket! Helt sjukt, jag fattar verkligen inte varför. Kroppen har lärt sig att den ska bli det, på något sätt.
    Men då vet du ju iallafall det ifalll att du skulle bli förstoppad!
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bajsade utanför