• Anonym

Bajsade utanför

bilen. Var bjuden på julbord idag och på vägen hem vred det åt i magen så jag trodde jag skulle bajsa på mig. När vi åkt i en halvtimme kunde jag inte hålla mig längre utan jag sade till dom andra att jag måste kissa för jag tyckte det var så pinsamt att säja att jag hade superont i magen och måste bajsa.
    Som tur var så hade jag lite papper i handväskan så jag skyndade ur bilen och satte mig ner på vägkanten(hann inte ens ner i diket)
    Hade värdens diarre men gud så skönt det var undra bara vad dom som ser detta imorgon ska tycka?!
    Undra om det var någon mat som inte var riktigt bra eller om det bara var magen som reagerade på för mycket mat och blandning?

• Svar på tråden Bajsade utanför
  • Anonym
    Katta86 skrev 2007-12-03 21:36:58 följande:
    Eller hur?! Så där att man känner sig skitnödig fortfarande fast att det inte kommer något! Haha!
    Anonym (Glad :)) skrev 2007-12-03 22:05:47 följande:
    Ja, eller att det kommer fast man inte känner något. Rumphålet har blivit bedövat liksom ;) Det bara rinner... Heh..

Hahahaha!
    Vad sköna ni är! Det är ju precis sådär det är!D Har varit med om båda och lite till!
  • Ghettoblaster

Gud jag hänger med i bajsklubben!
    min bror å jag har ett ord för det sen vi var små och det är svettont..... har du svettont kan han fråga när man säger att man måste på toa, svarar man då jag då fattar han hur brådis det är hehe!

• Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-03 22:26:38 följande:
    Gud jag hänger med i bajsklubben!min bror å jag har ett ord för det sen vi var små och det är svettont..... har du svettont kan han fråga när man säger att man måste på toa, svarar man då jag då fattar han hur brådis det är hehe!
    Haha, det ska jag introducera för sambon! Haha! Svettont! Haha!
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Ghettoblaster

Jupp skitbra hehe skiiitbra kodord när man ränner på stan...

Katta86 skrev 2007-12-03 22:33:34 följande:
    Haha, det ska jag introducera för sambon! Haha! Svettont! Haha!
  • Anonym

hahaha vilken populär tråd detta blev, hade jag aldrig kunnat tro.
    Jo då jag hade lust att sitta längre men insåg ju att vi hade minst en halvtimme hem så det var bara att fortsätta knipa men det gjorde inte lika ont längre, Dock var det toaletten som gällde så fort jag kom hem och dit fick jag springa rätt många gånger under kvällen.

• Anonym (Haha)

Haha jag tror jag dööör av skratt

Har också en knäpp mage som lever sitt eget liv....

Fick tex panikstanna vid en rastplats brevid någon typ av "vandringsled" och bara i panik kasta sig ut ut bilen och snubbla ut dit det iaf fanns några buskar....fy tusan inte rolig känsla.

Eller när man är mitt i city och det inte finns en toalett så långt ögat kan nå och man kallsvettas och är på väg att börja gråta.

Eller när man är på en offentlig toalett med bås och senariot likanr dum och dummare (om någon minns den?)

• Anonym (Glad :))

Undrar om det finns nån där ute som varit in på denna tråd som verkligen har bajsat på sig tex mitt på stan?
    En vacker dag kommer jag skita ner mig. Jag bara vet det..
    Får såhär kanske var 3månad, hade det senast för en vecka sedan. Undrar vart jag befinner mig om ca 3mån?? *SKITrädd*

• Anonym (Glad :))

Tänk om alla kunde vara så förståndiga som ni är... :)
    Ser nån i ica-kön som ser lite knövlig ut, och få klappa i ryggen och säga; Gå före mig du, du ser skitnödig ut

Svar på tråden Bajsade utanför