• Katta86

Bajsade utanför

Ja fy vad det där är hemskt! Känner så väl igen det. Typ man är på väg hem och så rätt som det är så PANG så är magen igång och man ökar på stegen, men så kniper det så man kanppt kan gå på någon minut innan man kan sätta igång igen. Men värst är det när man står utanför dörren hemma och när man kommer in för då är det som att kroppen vet att nu är toaletten nära för då är det svårt att hålla det inne!

Finast var iallafall en kompis som berättade att hon hade varit på väg hem mitt i sommaren i kjol, inga strumpbyxor och string på sig när hon kände sig sådär skitnödig. Hon sa att det var som vatten och att det inte gick att hålla inne så hon kände hur det började sippra.. Undrar om man kutar hem då? Haha

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Katta86
    Anonym skrev 2007-12-03 21:22:17 följande:
    Slapp ringmuskel kanske?
    Du kan då aldrig varit med om en riktig panik skitnödighet! Usch usch usch!
  • Katta86
    Anonym (Glad :)) skrev 2007-12-03 21:33:59 följande:
    Jag blir glad av den här tråden.. Skönt att jag inte är ensam!DOCK när jag blir så här så handlar det inte om en 5 minuters skita utan då blir jag sittandes i lätt 20-30 min. Tur att du slapp det TS!
    Eller hur?! Så där att man känner sig skitnödig fortfarande fast att det inte kommer något! Haha!
  • Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-03 22:26:38 följande:
    Gud jag hänger med i bajsklubben!min bror å jag har ett ord för det sen vi var små och det är svettont..... har du svettont kan han fråga när man säger att man måste på toa, svarar man då jag då fattar han hur brådis det är hehe!
    Haha, det ska jag introducera för sambon! Haha! Svettont! Haha!
  • Katta86
    Anonym (skitnödig) skrev 2007-12-03 23:54:14 följande:
    jag vart faktiskt tvungen att stanna på motorvägen härom dagen JAAA DET ÄR SANT slängde bara upp passagerar dörren bak och satte mig och det spruta åhh vad det var pinsamt bilarna tutade men vad skulle jag göra skita ner bilen eller

HAha, det måste ha känts pinsamt! Men bilarna såg säkert inte att du sket utan trodde nog bara att du kissade, men man själv vetr vad man gör och det är värst!

Anonym (Glad :)) skrev 2007-12-03 23:28:33 följande:
    Tänk om alla kunde vara så förståndiga som ni är... :)Ser nån i ica-kön som ser lite knövlig ut, och få klappa i ryggen och säga; Gå före mig du, du ser skitnödig ut
    HAhah! Kan du inte göra det? Snälla? Vore så kul! Undrar vad personen skulle säga? Haha!
  • Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-04 07:42:38 följande:
    Hahahaha! ja det e fanimej inte coolt alltså!När vi kom från indien (jag gravid) och ömtålig fick jag svettont på finlands flyglats och rusade in på toa å så fort man satte sig ner smäller det ur arslet på en. Tänka att rumpan kan ge såna höga äckliga ljud ifrån sig!!!
    Ja helt sjukt! Hoppad det inte var toabås bara! Jag hatar sådanna! Hur i helvete tänker man när man bara riggar upp halva väggar till toaletter? De som gör det kan du fan aldrig varit riktigt dålig i magen för då vet man att folk behöver ljudisolerade väggar när man ska skita! JAg sitter alltid på helspänn på sådanna toaletter även om jag bara kissar för jag är rädd att jag ska råka släppa en brakare! Haha
  • Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-04 07:48:03 följande:
    JOHORU!!!!Nog var det toabås alltid, freakshow för alla!! Och jag lovar dig att damen som stod utanför (det hade bildats en kö....) undvek min toa och gick in i en annan, vet inte om personen efter henne gick in för jag fick brådis därifrån hehehe!
    HAha, det är så man struntar i att tvätta händerna, stirra ner i golvet och GÅR!
  • Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-04 07:53:01 följande:
    Ja fan det e nästan så men det gjorde jag trots allt! När man skapat såna ljud så MÅSTE man tvätta händerna, annars tror väl alla att man är gjord av bajs
    JA det är klart, men det hade ju varit rätt tufft om du bara coolt hade glidit ut ur båset, gett kön ett stort leende i stil med "fan vad det var skönt!" tvättat händerna i lugn och ro, sedan fixa till frisyern lite, pudra näsan och lungt gå därifrån. Visa att det är ju bara naturligt och inget att skämmas för! Tyvärr är man ju inte sån!

Men undrar hur det låter inne på herr toan?
  • Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-04 19:12:58 följande:
    Jag å en polare diskuterade avföring en gång (avföring vilket ord) å kom fram till att få sätta sig ner på toa, höra braket och släppa ut monstret efter ett gatulopp hem med ihopknipna skinkor, vansinneblick, blank panna och stela ben det slår ALLA orgasmer i världen!Blir fortfarande lika förvånad när folk gaggar emot!
    Haha, du är inte den första som säger det!
  • Katta86
    Anonym skrev 2007-12-10 12:01:00 följande:
    jag bajsar aldrig på andra ställen än hemma. Men jag blir ALLTID bajsnödig när jag är på biblioteket! Helt sjukt, jag fattar verkligen inte varför. Kroppen har lärt sig att den ska bli det, på något sätt.
    Men då vet du ju iallafall det ifalll att du skulle bli förstoppad!
  • Katta86
    Anonym skrev 2007-12-11 14:08:49 följande:
    hm, jag gör det nästan aldrig hemma hos någon annan heller, men det är för att jag väldigt väldigt sällan blir bajsnödig när jag är någon annanstans än hemma eller där jag "kan" bajsa. Kanske ska vara tacksam för det när jag läser vissa av inläggen.
    Ja var tacksam var det! Du vet inte hur hemskt det är att  ha skit fobi men alltid råka ut för det! Usch usch usch!
  • Katta86
    Anonym (turisten) skrev 2007-12-11 19:24:52 följande:
    Ett bidrag till floran...jag turistade i Iran för några år sedan och råkade ut för en liten mag-suprise. Fösta kvällen i landet, efter en lugn dag i sällskap med kompisens släkt i tjusiga villan, tog vi en tur på stan. Många affärer har kvällsöppet så vi strosade och kollade på roliga grejjer. Plötsligt känner jag hur det kniper i magen, inte värre än att jag kunde ignorera det tills vi kommit hem igen - trodde jag. Kallsvett och frossa följde och plötsligt känner jag hur jag håller på att svimma, det börjar svartna. Herregud, lite toanojja visst, men måste man så måste man: min hjälpligt persisktalande kompis får fråga på apoteket om jag kan få låna en toa, vilket jag får. Jag tar mej dit (upp för trappan) på ren vilja och stänger lyckligt in mej för att styra upp magen. Jag inser under arbetets gång att detta är mitt första möte med en persisk stå-toa och att det till dessa inte ingår papper utan ta-da: en vattenslang! Jaja, det funkade det också men jag undrar fortfarande vad som egentligen hände, svimma av bajsnödighet, drabbas fler av sånt?!
    Ush vad hemskt att hålla på att svimma! OCh vad äckligt med vattenslang! Kommer ihåg hur det var på BB när man använde vattenslangen till att skölja bort avslaget men då fanns det iallafall papper att torka rent med!
  • Katta86

Jag blev ofta akut skitnödig när jag ammade sonen. Och när han väl tagit tag så fick man fan inte bort honom utan at göra illa både honom och mig så det var bara att vackert gå in på toaletten fortfarande med honom vid bröstet. JA det gick ju det också, det var lite jobbigt bara när jag var klar innan han släppt på taget, torka sig med en hand är ju inte så lätt så ibland blev man sittandes där ett tag! Haha! Stackars barn! Traumatiska minnen för livet!

• Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-12 22:36:31 följande:
    Jag skrattar fanimej ihjäl mig!Han ser dock glad ut på presbilden du har!!

Ja han ser rätt glad ut på de flesta bilder men sådant där kommer ju fram när de blir äldre du vet, gör något dumt och skyller allt på sina föräldrar.

"Jaja, allt det där måste ha med min traumatiska barndom att göra." /Gunvald Larson

Anonym (fasanen) skrev 2007-12-12 23:34:52 följande:
    Kom på en till, ganska gullig nu måååånga år senare. det hände min sambo när han var liten (kankse 10-11 år), klassen var på utflykt och hans kompis bajsade på sej där i skogen MEN vet ni vad den rackarna gjorde? Han var rädd att nån skulle hitta hans kallingar så han skrev min sambos namn i kallingarna och visst hittades kallingarna o min sambo blev kallad för "skitJohan som inte hann på toan" Riktigt taskigt, fniss! Och självklart var det ingen som trodde på min sambos oskuld.... Barn är grymma!
    Hahah! Fy fan vad taskigt!!
Svar på tråden Bajsade utanför