Bajsade utanför
Gud jag hänger med i bajsklubben!
min bror å jag har ett ord för det sen vi var små och det är svettont..... har du svettont kan han fråga när man säger att man måste på toa, svarar man då jag då fattar han hur brådis det är hehe!
Gud jag hänger med i bajsklubben!
min bror å jag har ett ord för det sen vi var små och det är svettont..... har du svettont kan han fråga när man säger att man måste på toa, svarar man då jag då fattar han hur brådis det är hehe!
Jupp skitbra hehe skiiitbra kodord när man ränner på stan...
Hahahaha! ja det e fanimej inte coolt alltså!
När vi kom från indien (jag gravid) och ömtålig fick jag svettont på finlands flyglats och rusade in på toa å så fort man satte sig ner smäller det ur arslet på en. Tänka att rumpan kan ge såna höga äckliga ljud ifrån sig!!!
JOHORU!!!!
Nog var det toabås alltid, freakshow för alla!! Och jag lovar dig att damen som stod utanför (det hade bildats en kö....) undvek min toa och gick in i en annan, vet inte om personen efter henne gick in för jag fick brådis därifrån hehehe!
Ja fan det e nästan så men det gjorde jag trots allt!
När man skapat såna ljud så MÅSTE man tvätta händerna, annars tror väl alla att man är gjord av bajs
Jag var på min andra dejt med mitt ex en gång när jag fick svettont, vi satt på balkongen å hade ätit å drack vin med tända ljus....
Plötsligt hör jag det berömda bullrandet i magen. Gick på toan (han satt på balkongen) FAN va ont det gjorde!!! allt kom ut.
Trodde jag! Men nääää jag fick springa på toa tre eller fyra gånger och tillslut sa ha bara
- e det inte bättre att du stannar kvar därinne till allt kommit ut??
FYFAN säger jag bara fy faaaan.
Romantiskt.
Jag å en polare diskuterade avföring en gång (avföring vilket ord) å kom fram till att få sätta sig ner på toa, höra braket och släppa ut monstret efter ett gatulopp hem med ihopknipna skinkor, vansinneblick, blank panna och stela ben det slår ALLA orgasmer i världen!
Blir fortfarande lika förvånad när folk gaggar emot!
Nä... det e bara vi med skummande magar å ph 2000 som rasar titt som tätt som känner så tror jag!
Dom tror väl att vi blir som hundar och gnider in våra kladdiga bajshål längs kanterna på dörrarna hahaha!
Anonym (dito) skrev 2007-12-06 13:26:54 följande:
Vi har en bidé hemma..... blev du avis nu?!
Jag skrattar fanimej ihjäl mig!
Han ser dock glad ut på presbilden du har!!
När jag var lite flicka fick jag svettont i tvättstugan när jag skulle vakta tvätten åt morsan , hon var tvungen att åka ett brådis ärende.... inga nycklar hem....
Så jag satte mig i mangelrummet i ett hörn å la av nåra läskiga små korvar.
Tror ni jag skämdes när jag fick bekänna färg å plocka upp efter mig sen eller?