• Terppa

Nu är jag trött på det här!

Är LESS på alla förståsigpåare och allvetande IDIOTER som tror att dom vet ett skit om nåt!

Bara för att du känner nån som haft problem med att bli gravid så är du ingen expert. Behåll dina "råd" för dig själv. Vi gör redan allt vi kan och har hört allt hundra gånger om genom åren!

"Tänk inte på det" "Ha sex si o så" "Håll benen uppe efteråt" "Ha sex varje/varannan/var tredje dag".

Och så fortsätter det i det oändliga...

Jag är trött på denna BULLSHIT!

OM du bara måste få säga nåt, säg hellre "hoppas det blir en bebis för er" eller liknande. annars; Håll tyst.

Tack för mig.

jag e helt jävla värdelös...
  • Svar på tråden Nu är jag trött på det här!
  • Terppa
    Pimpinellan skrev 2007-12-07 19:30:18 följande:
    Terppa:man behöver inte alltid tänka positivt.Man får tycka att allt är för gräsligt ibland också.Lägg allt på hyllan över jul och ta sen nya tag med ivf:en.Man blir ju varken mer eller mindre gravid bara för att man hoppas eller inte.Både du och jag och många andra har nog haft vår beskärda del av hopp och förtvivlan i många månader/år innan så om vi inte vågar hoppas nu är nog inte alls konstigt.Jag kan tro för dig så kan du tro för mig!
    ja de låter bra de, vi får hålla tummarna för varann istället. =)
  • Ankunge

Terppa-Jag ville bara säga att du inte alls är värdelös!

• Terppa

tack ankunge, men känns ofta så tyvärr...

• NizzY

efter 5 år av absolut nada och 3 st misslyckande icsi, kan jag berätta att jag nog vid det läget hört alla idiotiska saker folk möjligtvist kan kläcka ur sig, jag vet hur det känns med andra ord och jag vet hur jävla arg man kan bli,skön bild, väldigt målande och jag har inget vetigt att säga förutom... hoppet dör sist av allt så hoppas det bli en ungen snart, för oss båda

• Terppa

ja de e ju så, man kan inte ge upp för TÄNK OM...de kanske blir nästa gång eller nästa eller...

• NizzY

jag kan bara berätta om min bästa kompis,
    som aldrigt ens skulle ha ungar, hon blev på smällan av misstag när hon fyllde 35, de behåll barnet och ha en sött son

föra gången jag var där och hälsade på undrade hon hur det var rent lagligt med surrogat mammor i sverge och vi pratade om det, hon sa att hon hade ställt upp för min skull och sen bara 15 min där på kommer hennes man in och vi börjar prata preventil medel då deras
    son är 8 mån och de har nu oskydad samlag, avbrutet men ändå...

och då kläcker hon ur sig... ja ja jag vill ju abolut inte ha fler barn så då bli det abort om någon hade hänt
    :-O jag trodde att jag skulle rammla av stolen... vad säger man ?

jag bli alltid lika arg och lessen när vuxn amänniskor batraktar abort som prementivmedel (speciellt i min närhet och högt under omständigheterna)

• Kwela

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH måste få skrika av mig! Är på så jävla dåligt humör! Fan vad less jag är på att aldrig kunna planerat ngt pga att behandlingar och sjukhus besök alltid kommer ivägen. Jag har inget liv Är så sjuk avis på alla som bara blir med barn och kan se barnverkstaden som bara något trevlig i sängkammaren. Jag vill inte vara mig!!!!!!

Skolsköterskan på högstadiet hade fel ...
  • Terppa

msnorrland: ja herreguuuuuuud!!!!!

tröttsamt jobbigt frustrerande förbannande aaaaaaaarrrrrrrggggghhhhhhhhh

SKIT alltihop!

• Terppa

tänk om man fick va nån annan en dag?=)

• Pimpinellan

Tänk om man fick vara en sån där superfertil tjej som blir gravid oavsett vilket p-medel de än använder och hur lite de än har sex och på vilket sätt de än har sex...Vi kanske ska bytas om ett tag Terppa-du kan få min braiga äl en månad så kan jag låna dina äggledare (för de var väl okey?) ;) en annan månad?
    Eller för den skull låna vems som helsts äggledare... - det är ju vårt enda fel...

Svar på tråden Nu är jag trött på det här!