Rosesarered skrev 2007-12-19 00:52:49 följande:
Haha, vilken lysande tråd.Fick en kommentaren igår faktiskt "det kanske inte är meningen att ni ska ha barn, din kropp kanske inte är mogen".Jag är varken under 12 eller över 40 liksom... allt mellan det borde vara normalt.
eeh, kroppen inte mogen?? hur funkar de tro? märkligt...
verkar som dom flesta fått höra nån form utav "det är nog inte meningen" -kommentarer genom åren.
Hur tänker människorna som säger så? De flesta är ju inte ute efter att medvetet såra, så är det bara så att dom inte tänker efter innan dom öppnar käften?
Jag bloggar, och i min blogg skriver jag ju en del om min längtan efter ett barn. där var det en man som skulle vara "omtänksam" och ge mig råd. Nej han och hans fru var inte infertila.
Direktcitat:
"
Vill ni ha ett mycket bra tips?
Mitt emellan perioderna hon har mens så ser båda till att ingen inte har sex på ett dygn och han heller inte runkar. Sedan har ni bra sex i en bra ställning som gör att hela hans sats kommer i henne.
Det här brukar vara den bäst ställningen:
(länk)
De flesta jag känner som har prövat det har lyckats. "
Svarade då att "Jaså, så om vi knullar som du säger, så kommer min pcos magiskt försvinna så länge min mans "sats" kommer i mig? OJ de visste jag ju inte!"
IDIOT?