• Terppa

Nu är jag trött på det här!

Är LESS på alla förståsigpåare och allvetande IDIOTER som tror att dom vet ett skit om nåt!

Bara för att du känner nån som haft problem med att bli gravid så är du ingen expert. Behåll dina "råd" för dig själv. Vi gör redan allt vi kan och har hört allt hundra gånger om genom åren!

"Tänk inte på det" "Ha sex si o så" "Håll benen uppe efteråt" "Ha sex varje/varannan/var tredje dag".

Och så fortsätter det i det oändliga...

Jag är trött på denna BULLSHIT!

OM du bara måste få säga nåt, säg hellre "hoppas det blir en bebis för er" eller liknande. annars; Håll tyst.

Tack för mig.

jag e helt jävla värdelös...
  • Svar på tråden Nu är jag trött på det här!
  • IVFmamma

På tal om dumma kommentarer
    Min man pratade med sin kompis som fågade om det hade blivit nån bebis i magen. Min man sa ju självklart nej, då säger hans dumma polare: "Åk bort ifrån varandra två veckor för sen när ni ses igen så är ni så sugna på varandra... det var så vi lyckades"

Jo men tjena det funkar säkert att vara borta två veckor om man inte har ÄL eller mannen inte har några spermier, för under två veckor kommer det att produceras massa spermier och friska är de oxå. (FET Ironi)
    Jag och min man har inga problem egentligen, det blir bara inga barn men det vet ju inte polaren om så då håller man klaffen.

• Jemema

Bejbi 08, käftsmäll är det enda som gäller. Puckon.

Står i kö för IVF
  • Terppa

fånerier...att folk kan tro att man inte blir gravid pga att man inte e sugna på varann? det är väl knappast problemet för nån av oss!

fast hur sugen är man efter att ha sex för att man "måste" i flera år?

God jul allihop!!

• gedansk

Skit vad jag blir trött på folk, har en på jobbet så vet att vi försöker att få barn. Då sitter den lilla ***** och kvittrar att det är nog dax att hon och hennes man skaffar barn nummer 3. Henns största dilemma var att hon inte vill bli gravid på vintern och satt och räknade ut den månad hon skulle bli gravid och ja glömde nästan hon skulle bli gravid innan hon blev 26år. Jag höll masken men ville bara kräkas, fan jag skulle älska att bli gravid när som helst på året i dag.
    mvh jeanette

• Terppa

jag önskar er alla lycka till inför det nya året.

själv har jag fått lägga drömmen om barn på hyllan i några år...

sambon och jag är ett avslutat kapitel nu....

• Pimpinellan

Terppa då...Finner inga ord!Skickar en tröstkram och lyckönskningar om en bättre framtid för dig!

• Rosesarered

Terppa> Även jag sänder dig en styrkekram!!

• Malin 1971

Hej TS.

Jag förstår din frustration. Vi var också ofrivilligt barnlösa i flera år. Men lyckades till slut. Var också så förbannat trött på alla som klämde ur sig att de lyckades på första försöket eller planerade sina graviditeter efter när de ville att deras barn skulle födas. De som inte förstod att de skulle vara förbannat glada och tacksamma om de över huvud taget lyckades bli med barn.

Jag har inte följt din tråd och vet inget om din historia men jag hoppas att ni lyckas till slut och att det inte är kört än.
    Stor kram Malin

• Malin 1971

Läste just om din sambo. Kramar om.

Svar på tråden Nu är jag trött på det här!