• Terppa

Nu är jag trött på det här!

Är LESS på alla förståsigpåare och allvetande IDIOTER som tror att dom vet ett skit om nåt!

Bara för att du känner nån som haft problem med att bli gravid så är du ingen expert. Behåll dina "råd" för dig själv. Vi gör redan allt vi kan och har hört allt hundra gånger om genom åren!

"Tänk inte på det" "Ha sex si o så" "Håll benen uppe efteråt" "Ha sex varje/varannan/var tredje dag".

Och så fortsätter det i det oändliga...

Jag är trött på denna BULLSHIT!

OM du bara måste få säga nåt, säg hellre "hoppas det blir en bebis för er" eller liknande. annars; Håll tyst.

Tack för mig.

jag e helt jävla värdelös...
  • Svar på tråden Nu är jag trött på det här!
  • minnlis

Hoppas verkligen att det blir en bebis till slut!!

Tyvärr är det alldeles för mycket orättvisa här i världen. Finns otroligt många som aldrig borde få bli gravid, aldrig borde få ett barn. De som inte kan ta ansvar.
    Sen finns det dom stackarna som skulle vara de perfekta föräldrarna, men som efter många års försök inte lyckas få barn. Jag säger bara, KÄMPA PÅ! GE INTE UPP!! Kram...

• Terppa

Tack!

jodå hade inte tänkt ge upp heller...=)

• greta67

Hoppas ni snart får er efterlängtade bebbe!

Stor kram

• Krinlan

jag förstår hur du menar,är i samma situation.

Jag är oxå trött på att alla ska tillrättavisa en och säga massa saker man redan har provat, jag kan förstå om dom bryr sig, men det är på fel sätt.

jag vill ha någon som stöttar och förstå inte någon som tror att dom förstår.

Men jag hoppas att det går bra för dig/er.

/Emma

• nuedetdax

Åh den bilden säger allt
    Precis håll klaffen det är inte stress, det är inte jobbets, kattens, ärftligt,dataspelstokighets fel.
    nej det är nåt helt annat som är galet där inne. Och vi ska få hjälp. FÖr VI behöver hjälp. Ska inte skämmas för att min bebis kommer va ivf barn så det så

• Terppa
    nuedetdax skrev 2007-12-06 14:21:49 följande:
    Åh den bilden säger allt Precis håll klaffen det är inte stress, det är inte jobbets, kattens, ärftligt,dataspelstokighets fel.nej det är nåt helt annat som är galet där inne. Och vi ska få hjälp. FÖr VI behöver hjälp. Ska inte skämmas för att min bebis kommer va ivf barn så det så
    nej precis!!!

jävla märkligt att folk beter sig som dom gör utan o tänka sig för...
  • Ankunge

Terppa-Kan bara säga att jag håller med!!!!Häromdagen sa en kompis till mig )som förstås e gravid efter 3 försök...)-jag läste i min gravidtidning att man skall äta bisolvon när man vill bli gravid.Det tycker jag du skall testa
    Då svarade jag att det där bara är ren jävla bullshit och om det hade funnits några sådana enkla genvägar hade jag testat dem för länge sedan. Det är inte så jag går på Sophiahemmet vareviga jävla månad för att jag tycker det är kul!
    Då sa hon:Jag tycker ändå du skall pröva.Jooo det tycker jag.

Hade lust att lappa till henne

• Terppa
    Ankunge skrev 2007-12-06 15:55:45 följande:
    Terppa-Kan bara säga att jag håller med!!!!Häromdagen sa en kompis till mig )som förstås e gravid efter 3 försök...)-jag läste i min gravidtidning att man skall äta bisolvon när man vill bli gravid.Det tycker jag du skall testaDå svarade jag att det där bara är ren jävla bullshit och om det hade funnits några sådana enkla genvägar hade jag testat dem för länge sedan. Det är inte så jag går på Sophiahemmet vareviga jävla månad för att jag tycker det är kul!Då sa hon:Jag tycker ändå du skall pröva.Jooo det tycker jag.Hade lust att lappa till henne
    ursäkta om jag nu säger det men...

din vän verkar inte vara nån särskilt intelligent person...och hon tänker iaf inte på va hon säger.
  • Kwela

Skön bild

Den säger allt! Å önskar att jag kunde rada upp dessa människor i mitt vardagsrum när min pms är som värstGenerad

Tack till alla er som visar empati för andra människor som tyvärr inte är lika lyckligt lottade.

Skolsköterskan på högstadiet hade fel ...
  • Terppa
    Kwela skrev 2007-12-06 17:35:38 följande:
    Skön bild Den säger allt! Å önskar att jag kunde rada upp dessa människor i mitt vardagsrum när min pms är som värst Tack till alla er som visar empati för andra människor som tyvärr inte är lika lyckligt lottade.
    ja empati är välkommet, dumma råd är det inte eller hur?=)

lycka till...
Svar på tråden Nu är jag trött på det här!