Kazz4 skrev 2007-09-18 12:07:30 följande:
Juice, killen som sprang in i klass rummet och hade ihjäl en tjej men mora kniv, den tjejen var en komppis till mig! Var också på skolan när det hände och flera av mina kompisar stod henne linnea jätte nära. Helt sjukt! Visste inte att han var ute ens! Stackars hennes kille hon hade då att ha han lös ute när han själv höll på att dö.....- psykatrin i sverige är ofta ett hån mot dom vård sökande....Läkare säger olicka, finns inga tider så man får medecin m.m. Jag vet själv då jag gått på 3 olicka sjukhus när jagvar yngre och alla har sååå mycket att göra att dom har inte tid med en.... helt sjukt!
Ja det var hemskt... Jag kände varken tjejen eller killen, men hade sett dem i korridoren ofta..Jag gick OMV och hade klassrummet nära , dom var i Bild-rummet tror jag när de hände.
En klaskompis till mig hade gått i gången när killen kom springandes med blod sprutande ut magen och skrek hjälp..
Killen klarade ju sig o de va skönt. synd med linnea.. Jag gick som i en dimma den dagen. Att man inte skulle va säker ens i skolan när världen va så sjuk utanför...
Jag fick iaf höra att han kom ut, kan vara missledande. Hoppas verkligen att han fick hjälp för de e bara en sjuk människa som kan mörda någon annan..
Jag har oxå haft depressioner och ätstörningar o ditten o datten, varit här o där för hjälp, men de flesta fattar inte.. man ska tydligen kunna skrapa ihop sigsjälv när man mår dåligt och inte förvänta sig att någon gör det åt en,...sjukt