• stina84

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

komentera gärna....

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-12 16:56:55:
    Verkar som att man får lägga en tillägskommentar här då folk tycker jag har varit otydlig... Jag menar såklart att ni ska kommentera vad ni anser om homosexuellas rätt att få gifta sig i kyrkan.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
  • spiritsinlove
    Shadilly skrev 2007-11-15 00:54:27 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 00:52:32 följande:Äsch, jag trodde kärlek var överflödigt och likgiltigt, bara sexet är straight
    Men jag gillar kuk...och är kvinna....gills det? Är jag ok då..? *hoppas hoppas*
    - alla stavfel är medvetna -
  • Dorian Ertymexx
    spiritsinlove skrev 2007-11-15 00:55:07 följande:
    men shit! va ska jag göra nu då?! då måste man ju råda bot på det oxå...! va jobbigt allt blir...hua
    Ha ha, jag kan nog roa dig ett tag, tills du inser vilket kräk jag är och längtar tillbaka till din hederliga snälla karl. ;)

Jag kallar det snuskterapi. :P
  • Dorian Ertymexx
    Shadilly skrev 2007-11-15 00:54:27 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 00:52:32 följande:
    Äsch, jag trodde kärlek var överflödigt och likgiltigt, bara sexet är straight
    Nej nej. Man ska ju älska varandra. Annars blir barnen konstiga. Japp. Allt som inte bygger på femtiotalets ideal om kärnfamiljen (som är ett evigt kristet ideal, fast från femtiotalet alltså) gör barnen till små gungande ångestmonster som antingen blir bögar eller massmördare. Allra helst ska kvinnan vara femtiotalsidealet, stå i köket välsminkad och glad och vänta på sin man från jobbet, och serva honom. Så barnen lär sig hur det är att vara man respektive kvinna!
  • LillaSnigel
    spiritsinlove skrev 2007-11-15 00:58:54 följande:
    Men jag gillar kuk...och är kvinna....gills det? Är jag ok då..? *hoppas hoppas*
    Nja det går väl att deinera, bara du inte har några perv saker för dig.. BARA missionären.. Ja sen självklart om det bara barn som ska göras.. För du vet väl att vi finns för att fortplanta oss på ett NORMALT sätt.. Alltså inget pill konstiga ställningar.. ..
  • LillaSnigel
    LillaSnigel skrev 2007-11-15 09:27:25 följande:
    Nja det går väl att deinera, bara du inte har några perv saker för dig.. BARA missionären.. Ja sen självklart om det bara barn som ska göras.. För du vet väl att vi finns för att fortplanta oss på ett NORMALT sätt.. Alltså inget pill konstiga ställningar.. ..
    Definera.. ska det ju stå
  • LillaSnigel

Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 07:47:59 följande:

Nej nej. Man ska ju älska varandra. Annars blir barnen konstiga. Japp. Allt som inte bygger på femtiotalets ideal om kärnfamiljen (som är ett evigt kristet ideal, fast från femtiotalet alltså) gör barnen till små gungande ångestmonster som antingen blir bögar eller massmördare. Allra helst ska kvinnan vara femtiotalsidealet, stå i köket välsminkad och glad och vänta på sin man från jobbet, och serva honom. Så barnen lär sig hur det är att vara man respektive kvinna!
    Åhh.. Det är ju JAAAG..
  • TrailerTrash

Jag skulle aldrig ha sex,guu va snuskigt

Mina barn har blivit till av den heliga anden bla bla bla..

Min man har jag bara som försörjare,själv går jag hemma med förkläde på och bakar bullar hela dagarna

one people, one nation, one destiny
  • LillaSnigel
    TrailerTrash skrev 2007-11-15 09:29:01 följande:
    Jag skulle aldrig ha sex,guu va snuskigtMina barn har blivit till av den heliga anden bla bla bla..Min man har jag bara som försörjare,själv går jag hemma med förkläde på och bakar bullar hela dagarna
    Åhh.. du oxå.. Det är samma som här Nee usch sexuellt umgänge går inte för sig..
    Men innan jag blev botad var det andra bullar.. Men som tur är fanns det ett botemedel *hallelulja*
  • spiritsinlove
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 07:45:40 följande:
    Ha ha, jag kan nog roa dig ett tag, tills du inser vilket kräk jag är och längtar tillbaka till din hederliga snälla karl. ;)Jag kallar det snuskterapi. :P
    Haha..ja..det hade säkerligen fungerat utmärkt, för någon som var rädd för snusk :-P Jag kan komma på flera individer här i tråden t.ex. som du kanske kan fråga.. hehe
  • spiritsinlove
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 07:47:59 följande:
    Sluta..jag blir kåt
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?