Eva och Nadjas mamma skrev 2007-09-05 09:05:38 följande:
Här kommer min teori huruvida det är naturligt eller inte...Titta på bilder med lesbiska förhållanden, då kan du tydligt se att den ena ska föreställa "mannen" i förhållandet. Dvs hon har kortklippt hår, killkläder och kanske står med armen om sin kvinnliga kvinna.Varför är det så om det nu är naturligt med homosexualitet? Hade det varit naturligt så hade man nog sett två feminima kvinnor som håller om varandra. Naturligt är ju att man dras till det motsatta, annars skulle inte homosexuella följa det manliga och kvinnliga mönstret...Antagligen så känner den manliga kvinnan sig som en man och då helt naturligt så drar hon sig till kvinnor.Den feminima kvinnan dras från början till män, men nåt har gått snett på vägen, kanske illa behandlad av män i hennes närvaro tidigare eller liknande. Därför dras hon till kvinnor med manliga tendenser...Det här var min teori iallafall. Men bara för att jag anser att det inte är naturligt så tycker jag inte att det är fel med homosexualitet.Tycker att det är helt sjukt att det blivit en så stor debatt om det och att människor än idag inte kan få välja den delen av sitt liv själva!
Precis! Vi diskuterade det där förut, och jag sa just att det verkar fullkomligt idiotiskt. Man blir kär i tjejer - men bara tjejer som ser ut och uppför sig som KILLAR..? Eeeeh...? Är det inte lättare att ta en riktig kille då, och slippa alla homorelaterade problem..?