• stina84

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

komentera gärna....

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-12 16:56:55:
    Verkar som att man får lägga en tillägskommentar här då folk tycker jag har varit otydlig... Jag menar såklart att ni ska kommentera vad ni anser om homosexuellas rätt att få gifta sig i kyrkan.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
  • qenzo

Jo men ingen mördare, pedofil eller liknande går ju ut öppet med det. Eller hur?
    Så vem vet om de bär på sådana tankar/laster?

Tant Greta skrev 2007-09-02 18:28:45 följande:

Sett det,men fattar inte!Så t ex pedofiler,mördare&brottslingar får vigas i kyrkan,men inte homosexuella?
  • qenzo

Jag kopierar in mitt inlägg där. Inga problem :)

Free Spirit skrev 2007-09-02 18:31:06 följande:

Oj!! her var mye interessant å ta tak i, men det blir mye of topic..så eg velger å ik svare her. Kan vi ik heller ta det i denne tråden?familjeliv.se/Forum-5-66/m23864720.html
  • markera
    qenzo skrev 2007-09-02 18:43:59 följande:
    Jo men ingen mördare, pedofil eller liknande går ju ut öppet med det. Eller hur?Så vem vet om de bär på sådana tankar/laster?Tant Greta skrev 2007-09-02 18:28:45 följande:
    Inga namn men vigs inte vissa skumma heterosar av präster i fängelse...då vet man ju. Och då är det inga upprörda röster..
  • Tant Greta

Det är sant.

qenzo skrev 2007-09-02 18:43:59 följande:
    Jo men ingen mördare, pedofil eller liknande går ju ut öppet med det. Eller hur?Så vem vet om de bär på sådana tankar/laster?Tant Greta skrev 2007-09-02 18:28:45 följande:
  • qenzo

Även kallat Signatur "Sig"...

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-02 18:36:41 följande:

Du hann svara före mig, hade tänkt svara något liknande. ;)Gillar din, eh, vaddetnuheter, det där på botten av alla dina inlägg. Sidfot heter det inte på nätet... *suckar över mitt usla minne*
  • qenzo

Ja det är sant, av då Fängelsepräster, vilka jag har för mig, inte praktiserar annat än just i fängelser.
    Men det rör sig ju heller inte om förbjuden kärlek så länge det står mellan man och kvinna...

markera skrev 2007-09-02 18:46:56 följande:
    Inga namn men vigs inte vissa skumma heterosar av präster i fängelse...då vet man ju. Och då är det inga upprörda röster..
  • Dorian Ertymexx

Tant Greta skrev 2007-09-02 18:38:43 följande:

Sidfot heter detHåller med!
    Gör det? Även på nätet? Oki... Då hade jag rätt fast jag inte fattade det då. ;)
  • Dorian Ertymexx
    markera skrev 2007-09-02 18:42:31 följande:
    Tack Dorian, jag gillar också sidfoten. Kan dock inte ta åt mig äran över den, såg den på Copenhagen Pride förra helgen .
    Oki. Bra var den i alla fall. Och du KAN ta åt dig äran av att ha haft den goda smaken att gilla den! ;)
  • Tant Greta

Har lärt mig det på FL kallas sidfot
    Vet  mao inte hur rätt det är...

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-02 18:49:12 följande:
    Tant Greta skrev 2007-09-02 18:38:43 följande: Gör det? Även på nätet? Oki... Då hade jag rätt fast jag inte fattade det då. ;)
  • Dorian Ertymexx
    markera skrev 2007-09-02 18:46:56 följande:
    Men de är ju Normala! Och du vet väl att när de får barn, då förstår han/hon (vem som nu satt i finkan) livets värde, och blir en god far/mor, fin nog att platsa på framsidan av en Vakttornet-tidning!

*ryser*
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?