• maria1978

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV

Skrattande TIDEN GÅR FORT!! SKAPAR OSS EN NY TRÅD Skrattande

Å gamla som nya är välkomna!!!

Skulle vara roligt att ventilera lite. Jag hoppas ingen tar illa upp om frågorna är konstigt formulerade.

Jag börjar:
    1) Vilket land är du född i?
    2) Vilket land är barnets far från?
    3) Vad sa dina föräldrar när du sa att du var gravid?
    4) Hur blir du bemött av omgivningen (typ sjukhus, myndigheter m m) när du och din man är ute tillsammans?

Nyfiken på om någon har fler frågor/inlägg om detta!

Välkomna allihopa!

Här är länkarna till tidigare trådar

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m11202182.html

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m14022265.html

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m16962030.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-06 11:00:38:
    www.familjeliv.se/Forum-13-248/m20383409.html

EN BI-tråd till oss för våran lista!! Fyll gärna på ofta och mkt När fler barn kommer till Världen eller när någon flyttar eller om du är ny!!
  • Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV
  • Myrna

maria1978: Ja, jag kan i.o.f förstå om man undrar och blir väl inte direkt provocerad men gjorde ett inlägg ändå. Det där med biologi är ju grymt överskattat....

• maria1978

Ja Ts i den tråden tyckte ju att vi var köpe barn
    Vet inte om det var någon som anmälde det inlägget där hon hoppade på någon om att det va köpebarn och ett sånt kunnde man inte älska
    Jag tänkte inte komentera jag heller men gjorde det...

• maria1978

Tittar in för att önska er alla en trevlig helg!

• mammatillvictor

Läste också denna tråd och det var ju ingen rolig läsning alls Vi är båda adopterade och väntar på att få hämta hem vår älskade son från Vietnam och ja...vad ska man säga. Tycker bara synd om TS och dess anhängare som tror att det inte går att älska barn man inte fött själv.......

• mammatillvictor

Filips mamma: Jag kan tyvärr av någon anledning inte svara dig i din gb så jag svarar här:
    Jag är adopterad från Ecuador

• Myrna
    maria1978 skrev 2007-07-12 20:54:25 följande:
    Ja Ts i den tråden tyckte ju att vi var köpe barn Vet inte om det var någon som anmälde det inlägget där hon hoppade på någon om att det va köpebarn och ett sånt kunnde man inte älska Jag tänkte inte komentera jag heller men gjorde det...
    Aj då, var det så illa! Läste inte hela tråden....

Verkar dock som om hon fick en del anmälningar.
  • Genni
    maria1978 skrev 2007-07-11 23:37:27 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m22687339.html  ja vad säger ni....??

Helt ofattbart!!!! människor är så okunniga!!!!

Ville förresten bara tillägga att min svägerska nu har flyttat ifrån sin kille o han e helt ute ur bilden... Killen var ännu sjukare än vad vi nånsin kunnat ana, men huvudsaken är att han inte är en del av våra liv mer.

Quidquid latine dictum sit, altum viditur
  • HjärtePrinsen Filip06
    Hej hej *vinkar* hur har ni det, här är de underbart, igår var vi på Emaus och Badhuset Gustavsberg i Uddevalla med mamma/mormor. hade sån toppen dag. på kvällen var jag o min kompis jennifer o min familj och åt på resturang de va så gott. Filip busa med moster typ hela tiden. stora idolen ser
    ni..
    har massa goa nya bilder igen där ifrån,
    men vi är här i 1 vecka till iallfall alltså i Trollhättan...
    nya kort på Plutteponken..
  • maria1978
    Genni skrev 2007-07-16 23:21:14 följande:
    Helt ofattbart!!!! människor är så okunniga!!!! Ville förresten bara tillägga att min svägerska nu har flyttat ifrån sin kille o han e helt ute ur bilden... Killen var ännu sjukare än vad vi nånsin kunnat ana, men huvudsaken är att han inte är en del av våra liv mer.
    Skönt att det löst sig... Härligt att höra!!
    Hoppas att hon mår bra och känner att hon har gjort rätt...
  • Destined star

ja vilken himla dum tråd.... suck he he va liksom bara tvungen o skriva i den har juh lite svårt att hålla tand för tunga

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV