• maria1978

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV

Skrattande TIDEN GÅR FORT!! SKAPAR OSS EN NY TRÅD Skrattande

Å gamla som nya är välkomna!!!

Skulle vara roligt att ventilera lite. Jag hoppas ingen tar illa upp om frågorna är konstigt formulerade.

Jag börjar:
    1) Vilket land är du född i?
    2) Vilket land är barnets far från?
    3) Vad sa dina föräldrar när du sa att du var gravid?
    4) Hur blir du bemött av omgivningen (typ sjukhus, myndigheter m m) när du och din man är ute tillsammans?

Nyfiken på om någon har fler frågor/inlägg om detta!

Välkomna allihopa!

Här är länkarna till tidigare trådar

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m11202182.html

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m14022265.html

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m16962030.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-06 11:00:38:
    www.familjeliv.se/Forum-13-248/m20383409.html

EN BI-tråd till oss för våran lista!! Fyll gärna på ofta och mkt När fler barn kommer till Världen eller när någon flyttar eller om du är ny!!
  • Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV
  • Ahrodie

Oj! Hade den gamla redan blivit 3 månader!!

• maria1978

Ja det har ju gått super fort!!

• Myrna

Hej, hej! Här är det soligt och lite varmare. Väntar på att gossen ska vakna så att vi kan gå ut!

Ha en bra söndag alla!

• maria1978

Jag gjorde en Bi-tråd för våran lista... Hittade den i gamla tråden! Så slipper vi ha listan här....
    Hoppas ni tycker att det var bra... Generad

• Myrna

Jättebra! Blir så mycket lista i tråden annars.

• Dartmamma

vad fort 3 månader går .. man ser det på lilleman om inte annat *ler*

(¯`°?.¸ ღ Älskar min man & mina 3 söner ღ ¸.?°´¯)
  • fru Wanqvist

heje!
    oj ja 3 måander går fort, iah är över et år nu
    mår alla bra?
    blir det nån träff?

~ iah har mammas hjärta som i ett skruvstäd ~
  • miababia

ska snart ut och äta lite picnic i solen och se på alla träd som blommar

har en liten fundering, vet inte om alla har men ni som har en "svensk" pappa till ert/era barn själv är jag ju från sri lanka, vad har barnet för färg på hyn? Vår kille är ganksa ljus men det syns ju att han är en blandning om man säger så.Nu till funderingen, tycker att han börjar få ljusare fläckar här och där på kroppen, är det fler som har sett det på sina barn? Kan ju tillägga att han snart är 3 månader. Spelar ju ingen roll-han är ju fin hur han än ser ut-är bara lite nyfiken

• miababia

ta inte illa upp med att jag skrev "svensk" pappa för jag anser själv att jag är svensk, visste bara inte om jag skulle skriva vit, ljus, blekfis eller vad

• Underbarson

Hej hej, det var jättelängesen jag skrev här sist...hoppas allt är bra med er alla och grattis Ahrodie till lilla tjejen..jättesöt...läste lite om akutsnittet etc och hoppas du mår bättre. Har inga erfarenheter av vaginalt utan blev också snittad men jag var uppe och hoppade, höll nästan på säga skuttade, 3 timmar efter snittet var gjort. Visst, man hade ju ont men det var värre när mjölken började komma. Men som sagt, vi är alla olika och jag hoppas du kryar på dig snart...

Måste börja kolla in er alla....

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV