Sniik: Aha, så då vet man vad ni har gjort
(sorry, trist skämt). Nu håller jag tummarna stenhårt!
Perfekt med lite aktiviteter för att skingra tankarna lite.
Vi ska flytta till en annan lägenhet from 1 juni, så här är det fokus på packande och städande som gäller. Blä! men ser fram emot att flytta (och det har inte med husmusen att göra... även om musens närvaro knappast gör att jag längtar mindre till nya lgh
)
Japp, asjobbigt. Samtidigt blir jag ju alltid låg och nere när mensen kommer, men så eländig som jag känt mig den senaste veckan har jag nog aldrig gjort tidigare, liksom på ett annat sätt. Jag menar, vanligtvis lipar jag ju en massa när jag får mens... men kan ändå tänka framåt efter att jag rensat ut lite tårar. Men nu har det känts nattsvart och inte blir det bättre av att jag samlar vätska av clomiden så jag känner mig svullen, vätske-stel i fingrar och ser ut som en bulldog när jag vaknar på morgonen. Vägde mig i morse, väger prick 3 kilo mer än vad jag gjorde innan den första clomidkuren
Men nu har jag ju svalt min sista tablett, och förhoppningsvis kommer jag aldrig mer att behöva äta clomid. (åtminstone pratar min läkare om att vi ska testa något annat hormon om det inte lyckas nu). Men vi får väl se.
Hur känns det för dig Fiji?
Tänker på er!