Ho ho på fredagskvällen!
Vet du Grisen, jag tycker det låter som en klockren ägglossnings-smärta för dig förra fredagen, stegring eller ej. Iaf är det precis så det känns för mig, det tar ont att gå, det tar ont att sitta... i synnerhet efter pergostimuleringen... Så jag håller tummarna stenhårt för dig tills på torsdag fredag om en vecka. Tjohoo vad spännande
Och vg städningen... PRECIIIS! Jag städar som en besatt och är alltid livrädd att de ska hitta ngn fläck som jag missat vid kontrollen... (det har hittills aldrig hänt
) men jag flyttar ALLTID in i svinstior (no offense
) själv, tyvärr
Jag hoppas på minst två mogna blåsor, en på vänster såg jag ju t o m själv, den var klotrund. Men jag har lika mycket äl-smärta på höger sida, så jag är nästan säker på att det är minst en mogen där med... *hoppas* (på tisdagsvulet såg vi ju två blåsor på höger, på torsdagsvulet hittade han inte riktigt äggstocken
). Men har så pass ont nu ikväll så jag är lite skraj att de ska hinna släppa innan imorgon vid 10-tiden. (har också funderat lite på varför vi bara gör en insemination per cykel medan ni och många andra gör flera...)
Fiji: Ingen fara, du lät inte bitter och elak... eller kanske
Men isåfall är jag lika bitter och elak själv (om det nu är ngn tröst). Toktummar för en stegring för dig imorgon.
Kram och gonatt!