• Resande

Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?

Hej!

Jag och min make har försökt få barn i snart 1,5 år utan att lyckas. Utredningen visar på oförklarligt barnlösa På fredag ska jag börja med clomid i 5 dagar. Finns det någon annan som också ska börja med pergo i dagarna eller som kanske precis börjat? Vill du dela tankar och erfarenheter med mig?

Nu måste det vara vår tur...
  • Svar på tråden Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?
  • Grisen71

Bliglin: Så sant! Tack för att du håller modet uppe! Glad Men, vettu,' jag har ju så svårt att tänka mig att jag skulle må som vanligt - när jag brukar känna av allt annat inom och utom så jäkla väl. Men, men, konstigare saker har väl hänt i universum! Flört

• Bliglin

Japp, det har det!

Och just nu hoppas jag stenhårt på "Inga symptom" = gravid...

För jag känner INGENTING ( )

• Grisen71

Sjäääälvklart betyder symptomfri = gravid! 

• Resande

Men tjejer- det låter ju perfekt med inga symptom=graviditet. Det är nog bara på Fl som folk känner ALLT när de väl är gravida, de flesta jag känner anade först när mensen varit väck ett tag och först efteråt kunde de förstå att den där gången när allt luktade illa var nog pga graviditeten. Håller tummen för oss alla och att Grisens färgade flytningar faktiskt är en graviditet! Hoppas, hoppas

Idag har jag varit och fikat med en kompis i tre timmar. Vi var på ett hotell och hade riktig brittisk afternoon tea med massa små smörgåsar, bakverk och scones samt massa te förståss. Det var trevligt För övrigt har vi vårstädat balkongen och de stora dörrarna ut. Nu gäller det bara att orka ta itu med resten av lägenheten också

Bliglin vad jobbigt med pms, hoppas det är pga graviditet istället. Jag känner mig också uppsvälld och har fortfarande ömma bröst sedan äl. Inte så farligt som förra veckan så precis innan mens så släpper det nog helt som vanligt. Nåja, nu ser jag fram emot så mycket annat så jag orkar inte ens tänka på kroppen. Vi åker om två veckor!! Det ska bli så roligt och skönt

• Sniik

Hejsan! Har precis varit på promenad med hunden, är ledig idag Så himla skönt ute.

Hur går det för dig Grisen?

Jag har ju bim imorgon men tycker tyvärr att det känns som alla andra dagar innan mensen Så jag är inställd på att den kommer imorgon.

• Resande

Oj vad spännande med alla dessa bim i dagarna Håller tummen för dig också Sniik- som vi sa inga symptom= graviditet Så nu tycker vi att du ska plussa

Jag ska iväg och sitta barnvakt. Vi får se hur det går när det är en främmande liten kille på 6 mån. Hoppas nu föräldrarna inte jobbar hur sent som helst när jag faktiskt inte är deras barnflicka...

Hur känner sig resten av gänget? Hoppas ni har det bra, kram!

• jannina77

Jag har också normal ägglossning och min sambo har och så visat sig normal. Vi har inte försökt jättelänge men eftersom vi fick missfall för ett halvår sedan fick vi lite hjälp på traven med Pergo. Så får vi se hur det går...Lycka till!

• Bliglin

Skoj med ännu en tjej i tråden Jannina!

Ja nu börjar det dra ihop sig för BiM för dig med Sniik. Jag sten-tummar

Hoppas, hoppas, hoppas att gravsymptomen går "under cover" som PMS för oss alla, det vore väl bra!?

• Tuplan

Jag är snart klar med min Clomid kur, skall till läkaren på onsdag och få en spruta med medicinen Menopur (tror jag den hette-inte helt hundra.
    Har enorm huvudvärk men jag tror inte att det är pga Clomid utan kanske att det varit så JÄTTE varmt här nu i helgen och nu är det lågtryck på väg.
    Haft en bra helg ni andra?

Svar på tråden Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?