• Majspuree

Tråd för oss rökare

Tänkte att jag kunde starta en tråd för oss som röker eller har rökt under graviditeten. Man kan ju inte yttra sig i någon av trådarna här på fl om rökning då man blir anfallen av ett gäng pirajor.
    Självklart vet vi ju att det är fel att röka när man är gravid. Och dom flesta av oss vill INTE röka. Så jag tänkte att här kan man skriva av sig om man haft en jobbig dag, försöker sluta mm

OBS inga viktigpettrar göre sig besvär, vi vet att man inte ska röka!

• Svar på tråden Tråd för oss rökare
  • vilmutt

jodå,vi oroar oss för allt möjligt,naturligtvis.Jag har varit orolig hela denna graviditeten.Jag vet vad rökning kan medföra,men kan inte sluta!!
    Vi betackar oss för moralkakor,det står i ts,så har ni inget vettigt att säga,säg inget alls!!
    obs!!! detta är inget påhopp,bara fakta!!

• idacathrine

tjena. tänkte bara önska er lycka till! jag slutade röka precis när jag plussade, men har "tjuvrökt" ett par gånger. satans svårt när suget väl kommer. men ni fixar det förr eller senare!

• ebbaochannasmamma

god morgon alla glada, micaela, nova är ett fint namn :D

• Micaela

Godmorgon ja visst är det...det var sambon som bestämde det hehe...vilket härligt vårväder det är ute!!

• ebbaochannasmamma

håller med, härligt härligt, vart befinner du dig, själv är jag i stockholm =)=)

• Sannovitch

Godmorgon godmorgon.. här är de lika fint.. drog oss länge idag :) så nu blir de snart ut efter frukost..

Skånetrakterna har lovar 15-16 grader varmt idag med :) gött!!

• Micaela

Vi bor i örebrotrakten ca 4 mil söder om örebro i ett litet hus på landet...hur mår alla härinne idag? Själva har vi varit ute på långpromenix ca 5 km.. nu ska vi iväg och handla lite kanske blir nåt fint till Nova

• Majspuree

Halloj! Med mig är det kanon dag, glad över det vackra vädret och så har jag tvingat min sambo till at äta kinamat ikväll. Haha vad gör man inte för sin gravida sambo.

• Mama2005

Jag har fyra cigaretter kvar i paketet. När de är slut är det slutrökt för min del. Har haft konstant dåligt samvete för rökningen. Är i vecka 12 nu...

• malin808

*Micaela: Grattis till tösen som bor i dig!!
    Jättefint namn!

Svar på tråden Tråd för oss rökare