Hejhoppgummi skrev 2023-10-10 16:43:23 följande:
Jämför du dig med Russel Brand nu?
har jag skrivit att misogyni är enda orsaken? Eller en bidragande orsak? Läsförståelse tack.
vissa kvinnor är groupies, vissa män är groupies. Vilken man hade tackat nej till Victoria Silvstedt, Pamela Andersson, Megan Fox etc även om dessa hade varit misogyna manshatare? de flesta män (inte alla) hade nog ändå valt lite rajtantajtan med någon av dessa. Eller hur! Det kommer alltid finnas fåtal som attraheras av kändisskap och kanske själva vill bli kända genom sitt agerande. så att jämföra misogyna män med Russel Brand säger inget alls.
varför är det svårt att förstå att en man som är reko, med god människosyn och står upp för rättigheter, friheter och jämställdhet är de män som attraherar flest kvinnor i syfte relationsskapande och familjebildande. varför är det så svårt att bli en sån man?
Nej, jag tror de flesta män hade föredragit en anonym kvinna vilken dag som helst framför någon av de kändisarna. Män fungerar inte så att de dras till kändisar.
Ni pratar om att misogyna män blir bortvalda och jag har genom flera exempel kunnat motbevisa er att det inte stämmer. Varför fortsätter ni att hävda det när det inte är sant?
Det är inte svårt att vara en reko man med god människosyn. De allra flesta mindre attraktiva män är det, men det minskar inte risken för att de ska bli incels.