Anonym (hej) skrev 2023-10-14 20:44:56 följande:
Nej, jag har inget gemensamt med honom alls vilket framgår om du har sett dokumentären.
Ok, du delar upp incels i misogyna och icke-misogyna. Hur får du det att gå ihop att Russel Brand var misogyn och samtidigt högst upp på attraktionsskalan när du säger att misogyna incels hamnar på minus på en attraktionsskala?
Tänker du att misogynitet bara ett problem för incels men inte för män som har andra attraktiva egenskaper?
Du skrev tydligt och klart att det räcker att titta i några minuter så skulle ju jag se.
Jag gjorde som du föreslog, tittade i ett par minuter.
Anonym (hej) skrev 2023-10-14 20:44:56 följande:
Ok, du delar upp incels i misogyna och icke-misogyna. Hur får du det att gå ihop att Russel Brand var misogyn och samtidigt högst upp på attraktionsskalan när du säger att misogyna incels hamnar på minus på en attraktionsskala?
Tänker du att misogynitet bara ett problem för incels men inte för män som har andra attraktiva egenskaper?
Snälla jag har sagt detta med att jag delar in incel i "misogyna" och ICKE misogyna" i nästan vart och vartannat svar jag har givit till dig.
Var jag tvungen att hota dig med att anmäla inlägg för att få dig att inse det?
Jag tar och säger till dig som DU sade till Cloffe". "Läser du ens inlägget?".
Skall jag behöva hota dig igen med att anmäla ditt inlägg för att få dig att fatta denna gången också? Är det något man skall behöva inleda med i framtiden för att få dig att läsa ordentligt vad man skriver?
Jag har sa till dig i svaret att jag tänker INTE stå till svars för vad andra kvinnor gör. Vad är det fösta du gör?
Jo du ställer en fråga om Russels misogynitet och ber mig förklara något över hans attraktivitet bland VISSA kvinnor.
Fråga dessa kvinnor det berör.
Tänk på att jag har skrivit vad som är en attraktiv man för MIG. Något du inte bör ha missat.
Jag attraheras INTE av män som är respektlösa mot kvinnor.
Så varför skall jag föra tala för andra kvinnor som "attraheras" av Russel? Alltså hur det går ihop.
Finns ingen/noll/zero/zip/nada logik att en ställa den frågan till mig om "hur jag skulle få ihop det", när jag INTE dras till män som är respektlösa kvinnor.
Så jag uppmanar dig.
Läs svaren ordentligt. Svara på vad jag faktiskt skriver. I framtiden så skall jag inte behöva hota dig med att anmäla dina inlägg för att du skall fatta.