Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-10 17:31:28 följande:
#7435"Well, om vi nu bortser från det misogyna du skriver själv att kvinnor är "orationella" så berättar du själv att du verkar vara någon slags expert."
Ja, men det är bara halva bilden, män är inte så rationella de heller.
"Vad vet vi? Det finns en korrelation mellan misogyni och incels."
ja, när man definierar incels som ensamma misogyna män finns det ju en väldigt stark korrelation men alla ensamma män är inte misogyna och alla misogyna män är inte ensamma.
Enligt din källa fanns det en korrelation mellan ensamhet och misogyni men du läser dina källor lika bra som TS och tolkar det bakvänt."
"Du illustrerar det jag nämnde tidigare att män i många trådar avfärdar misogyni som en negativ åsikt som incels har."
Det är också en negativ åsikt att tycka att det är ok att manipulera
kvinnor och behandla dem som skit och man tycker nog att det är extra dåligt om man är kvinna, jag tror att kvinnorna i tråden skriver under på det men vissa kvinnor blir ändå manipulerade och blir behandlade som skit.
Om du inte tycker att kalla kvinnor för orationella är misogynt så berätta gärna varför. Man behöver inte vara någon expert för att se sånt. Varsågod.
Har jag påstått att alla ensamma män är misogyna? Nej, i helvete heller.
Det verkar som att du insinuerar att jag tycker det är ok att manipulera kvinnor och behandla dom som skit. Va fan
Fan vad du fultolkar. Jag fattar inte vad du argumenterar över ens.
Ja, men det är bara halva bilden, män är inte så rationella de heller.
Om du inte tycker att kalla kvinnor för orationella är misogynt så berätta gärna varför.
Man behöver inte vara någon expert för att se sånt
ja, när man definierar incels som ensamma misogyna män finns det ju en väldigt stark korrelation men alla ensamma män är inte misogyna och alla misogyna män är inte ensamma.
Har jag påstått att alla ensamma män är misogyna? Nej, i helvete heller.
Det är också en negativ åsikt att tycka att det är ok att manipulera
kvinnor och behandla dem som skit och man tycker nog att det är extra dåligt om man är kvinna, jag tror att kvinnorna i tråden skriver under på det men vissa kvinnor blir ändå manipulerade och blir behandlade som skit.
Det verkar som att du insinuerar att jag tycker det är ok att manipulera kvinnor och behandla dom som skit. Va fan