ClumsySmurf skrev 2023-08-19 20:07:46 följande:
"Om mina svar är bra svar? tydligen inte för dig ers höghet eller för manliga misogyna incels."
Det var inte kvinnor som hatar män som misshandlat dem du syftade på när du frågade balansspelaren "så hur många manshatare ser du starta trådar om statlig rätt till kuk?", du blandar ihop äpplen med päron.
Att fru prinsessa vevar friskt med offerkortet i flera inlägg där du duckar för frågan med irrelevanta motfrågor tolkar jag som ett svar.
nej det låter inte bättre om incels drar offerkortet och säger att de hatar kvinnor pga erfarenheter, du tycker att kvinnor har ensamrätt på det.
"Något mer du så hemskt gärna vill ha förklarat? "
Du har inte svarat på om de ensamma kvinnorna du känner skyller på mäns ouppnåeliga stacy ideal.
eftersom herr balansspelare tyckte det var så viktigt att diskutera manshatare. läst hans svar eller bara mina och gjort egen tolkning? eftersom enligt han är det ett SÅ stort med manshat, att han är sånt offer. Men förlåt mig glömde fråga om lov innan jag kommenterade.
kvinnor har inte ensamrätt men återigen. är det inte skillnad att hata på grund av brott eller bli ratad? jämför du ens dessa i samma skala? om så är fallet är det en ny nivå.
de ensamma kvinnorna jag känner skyller på sig själva, på samhället, på media. att alla bilder i magasin eller instagram är retuscherade som får folk att tro att bristningar, porer, hårstrån inte existerar på andra än en själv. De skyller inte på män. tydligen extremt svårt för män att förstå detta.