Anonym (Anonym2) skrev 2023-04-02 13:06:44 följande:
Vad är det jag bevisar egentligen här? Jag skulle ha tagit ett svar ett svar utan att börja argumentera eller tjata om en kvinna sade till mig att hon inte ville träffas igen även om jag så klart blivit ledsen. Som tur är har jag träffat mentalt mogna kvinnor som inte ghostat eller så är jag bra i sängen.
Det jag menade var att jag skulle ge det fler chanser om hon jag har med var fumlig i början, men andra gör så klart som dom vill. Men tycker fortfarande en mogen empatisk person oavsett kön pratar med den andre. Sedan behöver man inte i detalj berätta varför.
Här märks de tydligt hur olika livserfarenheter män och kvinnor har av dejting.
Min erfarenhet är att de flesta män tjatar om en andra chans - därför har jag gett upp efter flera år.
Män tenderar dessutom att tolka "dålig i sängen" så som du gör, att de skulle handla om fumlighet eller oerfarenhet - och därför går att lära sig.
I själva verket handlar det snarare om att en det märks tydligt att många män skiter i om tjejen njuter eller får orgasm. De kör sitt eget race av in-ut-sprut- snark.
Eller alla de män som är hårdhänta utan att kolla samtycke. Som direkt tar stryptag på one night stands, Eller försöker kväva en med son penis.
Jag tror knappast att jag kan "lära upp" en snubbe att bry sig om kvinnors njutning - om han faktiskt skiter i det.
Dessa män kommer jag inte bemöda mig med att försöka lära!