• lillysmamma2

unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)

stolt 2barns-mamma!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-22 18:32
    finns det fler än jag? jag har två små döttrar nu och suget efter en till avtar aldrig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 10:31
    så roligt att se att tråden fylls på=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 20:40
    jag-TS har bytt namn till Sherry mum
  • Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)
  • Twinkiie

Att bli gravid var de bästa som kunde hända mig o mitt liv! Innan "levde jag livet" tror inte jag behöver säga mer än så, tror ni fattar

• sthlmfilur

mitt liv hade nog sätt annorlunda ut som att jag hade köpt biljetter och allt och skulle sticka till min kusin i america och jag skulle jobba där på ett barnhem.. men jag är nöjd hur livet blev.. sen vissa saker skulle kunna ha varit lättare att ett brev kommer in brevinkastet där det står att min kan få stanna i sverige

• sherry mum
    Twinkiie skrev 2008-08-04 22:26:24 följande:
    Att bli gravid var de bästa som kunde hända mig o mitt liv! Innan "levde jag livet" tror inte jag behöver säga mer än så, tror ni fattar
  • tatiyana

Hadde inte vi fått våran dotter så hadde förmodligen min sambo suttit inne och jag hadde nog bott i sthlm och vem vet vad. Jag är oerhört tacksam för min dotter även fasst jag inte var mogen för föräldrarrollen. Vi levde livet en dag i taget utan att tänka på morgondagen så min dotter fick oss att ändra på oss inom 24 timmar och dem 24 timmarna glömmer vi alldrig för det var dagen jag plussade. Jag ångrar inget och förutom att jag inte gick ut gymnasiet.

• Jössica

Jag fick min dotter 4 maj 08, och ventar mitt andra barn 24 mars 09 Blir tätt och jag tänkar nog å få flera enn dom två

• sthlmfilur
    Jössica skrev 2008-08-19 15:02:30 följande:
    Jag fick min dotter 4 maj 08, och ventar mitt andra barn 24 mars 09 Blir tätt och jag tänkar nog å få flera enn dom två
    jag kommer oxå få mina barn tätt.. för jag fick min dotter 4 mars och ska ha mitt andra barn 20 februari 2009
  • Jössica
    sthlmfilur skrev 2008-08-20 07:38:36 följande:
    jag kommer oxå få mina barn tätt.. för jag fick min dotter 4 mars och ska ha mitt andra barn 20 februari 2009
    Då är jag inte alena då
  • sthlmfilur
    Jössica skrev 2008-08-20 21:44:29 följande:
    Då är jag inte alena då
    nej du är ju inte det
  • Jenna4
    Jössica skrev 2008-08-20 21:44:29 följande:
    Då är jag inte alena då
    Här har du en till med barn tätt.
    Jag har 1 år + 1 vecka mellan mina två första. (Var 19 när tvåan föddes)
    Tösen/tvåan kom två veckor efter bf så att sonen hann ha 1-årskalas och lärde sig precis gå på sin 1-årsdag!
  • sthlmfilur
    Jenna4 skrev 2008-08-21 08:17:29 följande:
    Här har du en till med barn tätt. Jag har 1 år + 1 vecka mellan mina två första. (Var 19 när tvåan föddes) Tösen/tvåan kom två veckor efter bf så att sonen hann ha 1-årskalas och lärde sig precis gå på sin 1-årsdag!
    japp men det har ju gott bra och nu ska du ha en till.. jag är ju endå 22 år.. när jag får barn 2.. men jag är nog ensam när barn 2 kommer så vi får se vad som händer
  • Lillamorsan20

Hej jag har 3 helt fantastiska barn. Det är så härligt med barnen, kan inte tänka mig utan mina barn. Busiga Sebban blir ju 4 år nästa månad lille Kevin är 2 år sen vår lilla prinsessa är 7 1/2 månad.
    Jag tycker att 3 barn räcker för mig. så är inte sugen på en till men min sambo som är pappa till vår flicka,hon är hans första så man vet aldrig längre fram. Fast just nu vill jag inte alls ha fler barn.

• Jenna4
    Lillamorsan20 skrev 2008-08-21 12:15:22 följande:
    Hej jag har 3 helt fantastiska barn. Det är så härligt med barnen, kan inte tänka mig utan mina barn. Busiga Sebban blir ju 4 år nästa månad lille Kevin är 2 år sen vår lilla prinsessa är 7 1/2 månad.Jag tycker att 3 barn räcker för mig. så är inte sugen på en till men min sambo som är pappa till vår flicka,hon är hans första så man vet aldrig längre fram. Fast just nu vill jag inte alls ha fler barn.
    Hihi...precis som du säger vet man ju inte längre fram!
    Mina är 12,11 och nästan 9 år när denna fyra tittar fram i jan/feb-09.
  • Jössica
    Jenna4 skrev 2008-08-21 08:17:29 följande:
    Här har du en till med barn tätt. Jag har 1 år + 1 vecka mellan mina två första. (Var 19 när tvåan föddes) Tösen/tvåan kom två veckor efter bf så att sonen hann ha 1-årskalas och lärde sig precis gå på sin 1-årsdag!
    Kommer att vara 20 när 2:an kommer
    v 9 nu, mår illa och är väldigt trött ;p
Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)