• lillysmamma2

unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)

stolt 2barns-mamma!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-22 18:32
    finns det fler än jag? jag har två små döttrar nu och suget efter en till avtar aldrig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 10:31
    så roligt att se att tråden fylls på=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 20:40
    jag-TS har bytt namn till Sherry mum
  • Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)
  • mamma hampus

Tänk dig att du har inte barn hur skulle din dag varit då?Skulle du gått i skolan nu i höst? eller skulle du ha jobbat?.Bott hemma? Frågorna kanske e lite konstiga men det skulle bara vara kul och höra era röster

Såg på Lyxfällan igår och dom frågorna upp i huvudet.

Ni som inte så det så var det en familj som bestog av mamma,pappa och 4 barn 3 av dom bodde hemma och den minsta var nog 16-17 år och killarna var 23 och 25 år tror jag.Och killarna jobbade men bodde fortfarande hemma och deras flickvänner bodde där också men dom betalde inget medan dom bodde där...

Jag kommer ihåg när jag bodde ihop med sonens pappa (vi gör inte det längre)"Undra om vi skulle bott ihop i alla fall även om vi inte hade våran son,hur livet skulle vara utan honom,jobba båda två eller vad som helst"Han blev skitsur och sa att så fick jag inte tänka och han ville inte prata om det heller.

Men nu har jag lite funderingar; jag skulle ha en lägenhet,en katt och ett jobb hoppas man på i alla fall,jag skulle nog inte tänka mig att bo hemma i alla fall.Men det är ju sådant man får aldrig veta

• Mamma 85a

Jag vill gärna svara på frågan

Visst älskar jag mina barn mer än livet själv men klart man kan undra ibland.

Jag tror att jag och maken fortfarande hade varit tillsammans, vi hade (iaf någon av oss) haft jobb. Helgerna hade väl spenderats med att slappa, se på TV, sova länge, kanske träffa någon kompis, slappa lite till etc.

Småbarnstiden är otroligt tuff! Har ju två stycken med 18 månaders mellanrum. Speciellt sånna här extremt varma dagar (29 grader i skuggan) så har man lust att bara lägga sig ner och gå i ide....
    Mina barn blir extremt krävande och kinkiga, de ska absolut inte sova eller någonting i denna värme

• trebarsmamma

jag tror inte att jag och min sambo hade varit tillsammans om det inte hade varit för barnen, jag hade nog velat vara ung et tag till i såfall. min sambo är 11-12 år äldre än mig.

jag hade nog antagligen fixat något jobb eller kanske gått i skolan vet inte riktigt.

• lillysmamma2

hade jag inte haft mina barn hade jag inte funnits.
    i och med att jag blev gravid och väntade min första dotter så räddades jag ur en djup depression. jag var tvungen att ta tag i saker i mitt liv. så jag tackar mina barn (iaf min äldsta) för att jag lever idag.
    mamma hampus skrev 2008-07-29 18:33:17 följande:

Tänk dig att du har inte barn hur skulle din dag varit då?Skulle du gått i skolan nu i höst? eller skulle du ha jobbat?.Bott hemma? Frågorna kanske e lite konstiga men det skulle bara vara kul och höra era rösterSåg på Lyxfällan igår och dom frågorna upp i huvudet.Ni som inte så det så var det en familj som bestog av mamma,pappa och 4 barn 3 av dom bodde hemma och den minsta var nog 16-17 år och killarna var 23 och 25 år tror jag.Och killarna jobbade men bodde fortfarande hemma och deras flickvänner bodde där också men dom betalde inget medan dom bodde där...Jag kommer ihåg när jag bodde ihop med sonens pappa (vi gör inte det längre)"Undra om vi skulle bott ihop i alla fall även om vi inte hade våran son,hur livet skulle vara utan honom,jobba båda två eller vad som helst"Han blev skitsur och sa att så fick jag inte tänka och han ville inte prata om det heller.Men nu har jag lite funderingar; jag skulle ha en lägenhet,en katt och ett jobb hoppas man på i alla fall,jag skulle nog inte tänka mig att bo hemma i alla fall.Men det är ju sådant man får aldrig veta
  • 5barnsmamman

Jag tycker att den frågan var svår. Jag har ingen aning om vad livet hade erbjudit oss om vi inte fått vår abarn...

Stolt mor till fyra
  • Shirley

GRATTIS igen gumman! Du får uppdatera med ditt nya nick
    KRAM

lillysmamma2 skrev 2008-07-29 17:18:01 följande:
    plussade idag
  • Shirley

Jag hade nog inte heller haft det så kul om jag inte blev mamma då jag blev det.. var helt ute på fel vägar i tonåren om man säger så.

lillysmamma2 skrev 2008-07-29 20:54:22 följande:
    hade jag inte haft mina barn hade jag inte funnits.i och med att jag blev gravid och väntade min första dotter så räddades jag ur en djup depression. jag var tvungen att ta tag i saker i mitt liv. så jag tackar mina barn (iaf min äldsta) för att jag lever idag.mamma hampus skrev 2008-07-29 18:33:17 följande:
  • sherry mum

tack=)

Shirley skrev 2008-08-04 15:33:48 följande:
    GRATTIS igen gumman! Du får uppdatera med ditt nya nick KRAM
Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)