• lillysmamma2

unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)

stolt 2barns-mamma!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-22 18:32
    finns det fler än jag? jag har två små döttrar nu och suget efter en till avtar aldrig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 10:31
    så roligt att se att tråden fylls på=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 20:40
    jag-TS har bytt namn till Sherry mum
  • Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)
  • lillysmamma2

min sambo har fast tjänst medan jag jobbar på timmar. vi klarar oss på det och kommer förmodligen klara oss även om vi skaffar en till

HopeNeverFades skrev 2008-07-09 11:15:29 följande:
    Hej! Jag har inte läst igenom hela tråden så vet inte om ni pratat om detta, men hur sköter ni ekonomin? Här jobbar ju min sambo men han har inte ngn pang-lön så visst har vi inte pengar i överflöd men ganska precis så det går runt och så man kan spara ett tusen i månaden. (om man inte köper massa extra). jag pluggade till socionom när jag blev gravid (19 år) så jag har tagit ett avbrott men är såå sugen på fler, undrar bara hur ni gör för att klara ekonomin? eller har ni män som är höginkomsttagare? kan tillägga att vi vill ha iaf 5 barn! :) ju fler detso bättre!
    [/citat]

Shirley skrev 2008-07-09 16:03:38 följande:
    [citat]
  • trebarsmamma

Vi lever på mannens inkomst, och jag fick csn när jag pluggade, sen har jag barnbidrag för jag har nu fyra små, så det är en del där också.

sthlmfilur oj har du redan två nya bebisar på g. Grattis

• sthlmfilur
    trebarsmamma skrev 2008-07-09 20:19:36 följande:
    Vi lever på mannens inkomst, och jag fick csn när jag pluggade, sen har jag barnbidrag för jag har nu fyra små, så det är en del där också.sthlmfilur oj har du redan två nya bebisar på g. Grattis
    ett missförstånd jag har ett barn på 4 månader och hon är är barn 1 och sen kommer barn 2 i februari
  • Lindizz

jaf vet inte om man är så "ung" längre (26)*ler* men ja känner mej de iallfall...jag har 4 barn...de äldsta 4,5 sedan 3år och 1,5 och en på 2 månader...

Mamma till 4 underbara barn
  • lillysmamma2

jag tror jag kommer räkna mig som ung jämt

Lindizz skrev 2008-07-10 09:57:42 följande:
    jaf vet inte om man är så "ung" längre (26)*ler* men ja känner mej de iallfall...jag har 4 barn...de äldsta 4,5 sedan 3år och 1,5 och en på 2 månader...
  • MarieHJ

Här är man 19 och har en på 3 1/2 vecka.. Längtar redan till nästa=) Får se när killen ger emd sig;) haha

• Anfe

jag vill ha massa fler barn =) eller iaf minst två till =) fast får hitta en bra man först då jag är ensamstående =)

• lillysmamma2

ngn mer av er som planerar syskon snart?

• MsBeauty

Jag vill ha många barn!! Vill ha MINST 5 barn och gärna fler. Men säger ju stopp när jag inte orkar mer...

Just nu har vi bara 1 barn, jag är 20 och min man är 22 och vi kommer nog vänta ett par år tills nästa, men sen kommer det nog inte vara mer än 1-2 år mellan resten.

Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)