• lillysmamma2

unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)

stolt 2barns-mamma!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-22 18:32
    finns det fler än jag? jag har två små döttrar nu och suget efter en till avtar aldrig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 10:31
    så roligt att se att tråden fylls på=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 20:40
    jag-TS har bytt namn till Sherry mum
  • Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)
  • lillysmamma2

tänk vilken åldersskillnad det kan vara- men ändå har man mkt gemensamt- man har blivit mamma. och det är ingen ålder, det är ngt som man är=)

sthlmfilur skrev 2008-07-20 10:33:53 följande:
    jag kände mig som lillabarnet när man tänkte på att jag oxå var först föderska och var 21 och hon som låg där samtidigt som jag pratade med mig var 42 år..det är 21 år emellan oss..
  • barabecka

Hm, lustigt. När jag var på BB, för 16 dagar sedan så tyckte jag att alla såg så himlans unga ut. Kunde inte se någon över 30! (enligt min uppskattning)

• Indillia

Nu tycker jag själv inte att jag är så ung eller har så många barn, men tror att jag platsar.
    Är 23 år och har två ungar på 5 och 1½ år. Ligger en liten i magen också som väntas komma ut till Lucia.

• Lokatt

hej, nu hittade jag er igen, skrev lite i början på tråden och tappade sen tråden. Hoppas jag kan hoppa på igen

• Jenna4
    barabecka skrev 2008-07-20 12:42:52 följande:
    Hm, lustigt. När jag var på BB, för 16 dagar sedan så tyckte jag att alla såg så himlans unga ut. Kunde inte se någon över 30! (enligt min uppskattning)
    Nuförtiden ser dom flesta yngre ut än vad dom/vi är.
  • Jenna4

Ingen som vill svara på min fråga om ni gjort lika som era föräldrar eller tvärtom...? (skaffat familj tidigt)

• 5barnsmamman

Platsar jag här??
    4 barn ska fylla 30 i december.
    Mina barn är 10, 8, 6 och 1 och ju äldre mini blir så har tanken på nr 5 kommit

Stolt mor till fyra
  • sthlmfilur
    Jenna4 skrev 2008-07-20 12:51:09 följande:
    Ingen som vill svara på min fråga om ni gjort lika som era föräldrar eller tvärtom...? (skaffat familj tidigt)
    jag har börjat tidigare än mina föräldrar för mina föräldrar startade sen min mamma var 30 när hon fick mig
  • lillysmamma2

min mamma var 27 när hon fick mig.

jag var 19när min första dotter föddes..

Jenna4 skrev 2008-07-20 12:51:09 följande:
Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)