• lillysmamma2

unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)

stolt 2barns-mamma!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-22 18:32
    finns det fler än jag? jag har två små döttrar nu och suget efter en till avtar aldrig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 10:31
    så roligt att se att tråden fylls på=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 20:40
    jag-TS har bytt namn till Sherry mum
  • Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)
  • barabecka
    Jenna4 skrev 2008-07-21 17:32:56 följande:
    Då är vi två!
    *hi hi*
  • barabecka
    lillysmamma2 skrev 2008-07-21 18:43:45 följande:
    Hej!Kul att läsa igenom allt ni har skrivit=)här väntar jag på BIM, vill ju testa nu och se om vi får ett +är så jobbigt å vänta!
    Gud vad spännande! Lycka till!
  • Mamma 85a

Hej hej. Kikar in här jag med. Är 2-barns mamma och är 22 (blir 23 den 14:onde augusti i år)
    Har en flicka på 2 och ett halvt som heter Iza och en pojke på 10 månader som heter Ian

• sthlmfilur
    barabecka skrev 2008-07-21 17:09:00 följande:
    Ja det är härligt!Jag brukar säga att jag är född till att vara mamma!
    jo men så kan man nog känna du är yngre än mig och innan jag såg dig här så tänkte jag att jag ska bli två barns mamma och är 22 år.. och tycktte jag var ung för det men du äör ju 3 barns mamma=)
  • Jenna4
    barabecka skrev 2008-07-21 12:04:12 följande:
    Ja, jag blev intervjuad av aftonbladet och diverse andra tidningar efter att tvillingarna hade fötts och fick veta utav journalisten på AB att hon kollat upp statistiken och att jag faktiskt var sveriges yngsta trebarnsmamma.Mina föräldrar är jättestolta och glada. Nej de hjälper inte till något alls, vi bor en timmes avstånd ifrån varandra. Men de kommer på besök ca en gång varannan, var tredje månad. Vi har mycket telefonkontakt och skickar bilder över internet
    Heheh..jag som var så "annorlunda" när jag fick mitt andra barn när jag var 19 år. (trean när jag var 22)

Har du mött fördomar? Ovetande människor som sagt ngt elakt till dig osv?
  • eyry

jag är 23 och har tre barn. skulle gärna ha fler om jag vågade( svår hf 2 ggr)

• lillysmamma2

tack=) ff inga symtom än men men..4dagar kvar till mensen.

barabecka skrev 2008-07-21 19:03:14 följande:
    Gud vad spännande! Lycka till!
  • trebarsmamma

Grattis. vad kul och avensjuk jag blir jag vill också ha en till snart, fast nu räcker det med 4 ett tag.

Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)