• lillysmamma2

unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)

stolt 2barns-mamma!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-22 18:32
    finns det fler än jag? jag har två små döttrar nu och suget efter en till avtar aldrig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 10:31
    så roligt att se att tråden fylls på=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 20:40
    jag-TS har bytt namn till Sherry mum
  • Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)
  • lillronya
    barabecka skrev 2008-07-20 09:53:16 följande:
    lillronya: Beklagar sorgen Så länge man känner sig ung så Härligt med så många barn, det är livets gåva!
    Tacck!
    Ja barnen är verkligen livets gåva. Och det smart att starta tidigt så har man god tid på sej att få många.
  • sthlmfilur
    lillronya skrev 2008-07-20 10:07:08 följande:
    Tacck!Ja barnen är verkligen livets gåva. Och det smart att starta tidigt så har man god tid på sej att få många.
    det tycker jag med.. men jag reagerade rätt starkt på när jag låg på BB-avdelningen att det var så många som var över 40 år och att det var deras första barn
  • lillysmamma2

bra skrivet=)

Tacck!Ja barnen är verkligen livets gåva. Och det smart att starta tidigt så har man god tid på sej att få många.
  • barabecka
    Kössen skrev 2008-07-20 10:06:05 följande:
    okej:) det vore ju rena drömmen,.(säger man nu;)
    [/citat]

Exakt Ju fler desto bättre *L*
    [citat]
    Visst är det!
    Själv känner jag dock att det räcker med 3 barn, för att få min tid att räcka så mycket som möjligt till alla (samtidigt).. Speciellt nu när våra är så små. Stora tjejen är 1,5år och de 2 små är 18 dagar gamla! Men visst är det underbart, varje dag är speciell - ibland är det verkligen fullt upp men åh så mysigt!
  • Shirley

Hur går det för er tjejer? Nån som försöker bli gravid?

• lillronya
    sthlmfilur skrev 2008-07-20 10:08:58 följande:
    det tycker jag med.. men jag reagerade rätt starkt på när jag låg på BB-avdelningen att det var så många som var över 40 år och att det var deras första barn
    Tänkte denna tanken när jag var på BB...
    JAg har fött barn i 15! år med jämna mellanrum. Fortfarande är jag långt ifrån äldst på BB, bvc, föräldragupper och annat.
    Ganska häftigt.
  • Jenna4

Hej allihopa!
    Har inte läst alla inlägg- men tänkte säga att jag kanske platsar här...?
    Har 3 barn som är födda 96, 97 och 00. Fyran kommer feb-09. Jag själv är född 78 och min man 80.
    För första gången kommer jag vara i typ samma ålder som dom andra mammorna på MVC,BVC och ÖF...!
    Har alltid velat vara en ung mamma med stor familj.

Jag själv är sladdis. Mina föräldrar var 38 när jag kom. Mina bröder 13 och 15 år.
    Hur har ni andra det? Har ni gjort likadant som era föräldrar eller tvärtom? Skaffat familj tidigt alltså?

• Yrslan

Hade 4 barn som 22 åring. Fick senare 2 till, mina första fyra är i dag vuxna allihop och har flyttat hemifrån

• lillysmamma2

jag jag jag

har tyvärr inga symptom alls men det kanske är för tidigt. hur långt efter ägglossning kan man känna symtom?

Shirley skrev 2008-07-20 10:22:42 följande:
    Hur går det för er tjejer? Nån som försöker bli gravid?
  • sthlmfilur
    lillronya skrev 2008-07-20 10:23:48 följande:
    Tänkte denna tanken när jag var på BB...JAg har fött barn i 15! år med jämna mellanrum. Fortfarande är jag långt ifrån äldst på BB, bvc, föräldragupper och annat.Ganska häftigt.
    jag kände mig som lillabarnet när man tänkte på att jag oxå var först föderska och var 21 och hon som låg där samtidigt som jag pratade med mig var 42 år..det är 21 år emellan oss..
Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)