• lillysmamma2

unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)

stolt 2barns-mamma!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-22 18:32
    finns det fler än jag? jag har två små döttrar nu och suget efter en till avtar aldrig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 10:31
    så roligt att se att tråden fylls på=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 20:40
    jag-TS har bytt namn till Sherry mum
  • Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)
  • barabecka
    Jenna4 skrev 2008-07-20 12:51:09 följande:
    Ingen som vill svara på min fråga om ni gjort lika som era föräldrar eller tvärtom...? (skaffat familj tidigt)
    Hm, personligen tycker jag nog inte att min mamma & pappa var jätteunga när de fick min bror. De var 23 år då och när de fick mig var de 24. Men det är väll så att ju äldre man blir själv desto yngre låter det i andras öron. Jag var 15 när jag vart gravid med första barnet, hon föddes efter att jag hunnit fylla 16, sedan fick jag tvillingarna efter att jag fyllt 17, för nu 18 dgr sedan... Min mormor däremot var 17 när hon födde min mamma! Så jag följer väll hennes fotspår, trots att vi inte känner varann så väl!
  • MsBeauty

Min mamma var 17 när hon fick första. Jag var 20 när jag fick min första.

• Jenna4

Ok.intressant: många verkar ha rätt så unga föräldrar ändå. Mina var ju "gamla" när jag föddes. Då -78 var dom det iaf.

• sthlmfilur
    Jenna4 skrev 2008-07-20 14:26:51 följande:
    Ok.intressant: många verkar ha rätt så unga föräldrar ändå. Mina var ju "gamla" när jag föddes. Då -78 var dom det iaf.
    jag har haft älst föräldrar genom skoltiden med
  • Jenna4
    sthlmfilur skrev 2008-07-20 17:15:02 följande:
    jag har haft älst föräldrar genom skoltiden med
    Ok! Som jag...
    Och mina barn har dom yngsta föräldrarna .
  • trebarsmamma

Min mormor fick barn som 17-20 år, min mamma fick barn som 17 år och jag fick barn som 17 år. så på min mammas sida så är det ganska så lika,förutom min moster som fick barn när hon var 22 eller 23

• Jenna4
    trebarsmamma skrev 2008-07-20 18:32:29 följande:
    Min mormor fick barn som 17-20 år, min mamma fick barn som 17 år och jag fick barn som 17 år. så på min mammas sida så är det ganska så lika,förutom min moster som fick barn när hon var 22 eller 23
    Oj så unga ni alla har varit/är! Kul!
  • buffybus
    hej.. har ett barn.. 22år.. vill givetvis ha en till. snart. min lille pojk är 5 mån.
    min mamma skaffade mig exakt samma ålder som jag e nu när jag skaffa min pojke men däremot fick hon ju min syster före mig så hon va lite tidigare än mig... 
    men här i vår lilla håla är det nästan konstigt om man inte har barn vid min ålder.. då börjar folk fråga.. medan i storstäder hade det mer varit som en chock.. då är man närmre 30 innan första kommer...
    jag e gift, har hus och 1 barn.. 22år gammal... många som blir chockade.. fattar inte varför.. va e det konstiga.. vi var ihop 5 år innan vi gifte oss.. så man e ju säker på va man gör
    Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • Jenna4
    barabecka skrev 2008-07-20 13:10:06 följande:
    Hm, personligen tycker jag nog inte att min mamma & pappa var jätteunga när de fick min bror. De var 23 år då och när de fick mig var de 24. Men det är väll så att ju äldre man blir själv desto yngre låter det i andras öron. Jag var 15 när jag vart gravid med första barnet, hon föddes efter att jag hunnit fylla 16, sedan fick jag tvillingarna efter att jag fyllt 17, för nu 18 dgr sedan... Min mormor däremot var 17 när hon födde min mamma! Så jag följer väll hennes fotspår, trots att vi inte känner varann så väl!
    Grattis till tvillingarna! Du är nog yngst av oss...tre barn som 17-åring.
Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)